Контент, оптимизация и Facebook

“Дигитален маркетинг в три стъпки”

Имате бизнес, искате бизнес, управлявате маркетинга на бизнес или искате да научите повече за това как се печелят клиенти онлайн. За да бъдете успешни ви трябва комбинация от креативност, умения, много опит трупан с много грешки и стресови моменти. В 21 век споделянето е новото спестяване. Вярваме, че можем да бъдем по-добри и успешни, само ако и другите са такива. Седмица преди началото на “лудото” пазаруване - Черен Петък, Коледните намаления и след Новогодишното разчистване на складовете, Advance Academy ще ви направи част от еднодневен семинар с workshop за три от най-важните елемента в дигиталният маркетинг, с реални примери и идеи, които да приложите още на следващия ден.

Начало 17 Ноември - Варна

Контент, оптимизация и Facebook

“Дигитален маркетинг в три стъпки”

Във времето на мобилното пазаруване, виртуалната реалност и 5G свързаността, присъствието в интернет за всеки бизнес е по-важно от физическия магазин или офис. Интернет ни предлага стотици начини за реклама, достигане до точните клиенти и присъствие на пазарите в цял свят. Advance Academy събира на едно място трима експерти и практици в своята област, хора с идеи, опит и много направени грешки през годините. В рамките на един ден ще си припомните теорията и ще научите нови неща, ще чуете примери от практиката и ще дадете своя принос с идеи и реалното им прилагане в практическия Workshop, следващ теоретичната част. В края всички ще бъдете една идея по-уверени и кипящи от идеи, които да приложите в идващите „луди“ шопинг седмици.

Какво ще научите?

1. Ще си припомните и дообогатите с основни понятия и функции, кое е важно, кое работи и кои са най-горещите тенденции в дигиталния маркетинг - в създаването на съдържание за различни канали, в това как да ни намират лесно и как да рекламираме успешно в най-голямата социална мрежа на планетата;

2. Ще приложите всичко коментирано в реални ситуации, в екип с други участници в семинара - три часа практика, действителни казуси и награди за най-успешните;

3. Ще получите готови идеи за реклами, съвети които не са написани в нито един наръчник и най-важното, ще можете да питате експертите за техните най-добри и лоши идеи, които са им коствали загуби или донесли печалби, без риск от загубени бюджети или лошо таргетирани кампании.

Програма

17 Ноември - Варна

Час Тема Съдържание
10:00 - 10:40ч. Начало на семинара Какво е дигитален маркетинг, целеви аудитории, сегментиране, позициониране спрямо културните, национални и регионални особености
10:40 - 11:20ч. Content marketing Content marketing или как да изберем правилните послания за нашата аудитория-какво трябва и не трябва да правим
11:20 - 11:40ч. Кафе пауза Кафе пауза
11:40 - 12:20ч. SEO SEO и полезни практики за органично позициониране на онлайн съдъражие
12:20 - 13:00ч. Facebook marketing Facebook marketing - платени и органични канали, примери за успешни кампании и начини за ангажиране на аудитории
13:00 - 13:40ч. Обедна почивка Обедна почивка с включен кетъринг. Networking с лектори и други участници
13:40 - 15:40ч. Практическа работа Разделяне на екипи и работа по реален казус в практически Workshop, Представяне на решенията и награждаване на най-добрият екип
15:40ч. Закриване на семинара Закриване на семинара, кафе пауза и Networking
10:00 - 10:40ч. Начало на семинара Какво е дигитален маркетинг, целеви аудитории, сегментиране, позициониране спрямо културните, национални и регионални особености
10:40 - 11:20ч. Content marketing Content marketing или как да изберем правилните послания за нашата аудитория-какво трябва и не трябва да правим
11:20 - 11:40ч. Кафе пауза
11:40 - 12:20ч. SEO SEO и полезни практики за органично позициониране на онлайн съдържание
12:20 - 13:00ч. Facebook marketing Facebook marketing - платени и органични канали, примери за успешни кампании и начини за ангажиране на аудитории
13:00 - 13:40ч. Обедна почивка Обедна почивка с включен кетъринг. Networking с лектори и други участници
13:40 - 15:40ч. Практически работа Разделяне на екипи и работа по реален казус в практически Workshop, Представяне на решенията и награждаване на най-добрия екип
15:40ч. Закриване на семинара, кафе пауза и Networking

Регистрирай се за семинара
“Дигитален маркетинг в три стъпки”

Едно събитие, което ще ви обогати, вдъхнови и даде нови идеи, които да приложите още на следващия ден във вашата сфера. Една възможност да се запознаете с други маркетинг специалисти, собственици на бизнес и да създадете полезни контакти. Един ден, в който вместо пред телевизора, може да получите вдъхновение, което да струва милиони. Идеите струват хиляди, резултатите милиони.

За кого е подходящо:

- Собственици на бизнес
- Маркетинг специалисти
- Търговски мениджъри
- Хора, които планират да стартират собствен бизнес

Запази ми място

Лектор

Любомир Любомиров

Content Marketing

Копирайтър с повече от 15 години опит в рекламното описание и основател на Copywrite Studio Vаrnа, една от малкото български компании, ориентирани изключително към създаването на успешно съдържание. Лектор в Telerik Acаdemy и Softwаre University. Повече от 200 рекламни кампании, реализирани за клиенти от България и света. Работил с “Мебели Виденов”, Subwаy, Euroins, TUI, Triumftаxi, Toy Town и др.

Георги Христов

SEO Senior Expert, Project Manager

SEO Експерт, предприемач и проджект мениджър. Работи в сферата на WEB технологиите от 12 години. Зад гърба си има повече от 200 проекта като част от тях са: Мебели Виденов, Мебели Арон, Ардес, Баркод Системи, Ла Пастария. CEO в Mimirium Network, блокчейн старт-ъп, който цели да промени изцяло съществуващия модел за осъществяване на дигитален маркетинг и проучвания, давайки на потребителите възможността да притежават и локално да съхраняват своите лични и поведенчески данни, с възможност да участват анонимно в различни кампании, получавайки заплащане.

Станислав Тодоров

Дигитал маркетинг експерт

Дигитал маркетинг експерт с 15 години опит. Създал първият си Start Up за рекламна стрийминг телевизия на 21 години. Работил с компании като Nestle, Societe Generale Expressbank и Panini s.p.a. Професионалната му кариера продължава като Директор Маркетинг във Футболен клуб „Лудогорец“ в периодите на двете му участия в Шампионска Лига от 2014 до 2017 година. Лектор по дигитален маркетинг на конференцията на Европейската клубна футболна асоциация в секцията “New products and markets”. Настоящ директор Маркетинг и бизнес развитие на европейският клон на американски стартъп, оценен на 40 млн. долара и финансиран от UPS и Western Union.

Запиши се сега

Цена - 109 лв.

Запиши се

Пишете ни

Advance Academy

гр. Варна, ул. "Дебър" 58, Партер

office@advanceacademy.bg

088 999 0030

Имате Въпроси? Свържете се с нас