Content - Как се пише съдържание за WEB Класиране в GOOGLE - принципи на работа на SEO
Маркетинг във Facebook - правила и чести грешки Instagram присъствие - как да бъдем забележими
Онлайн магазин за един ден - мисията възможна
След началото на паднемията COVID19 и обявените извънредни положения в целия свят, бизнесът се изправи пред непозната криза - затворени молове, ресторанти, физически магазини, забрани за пътуване, ограничени социални контакти и социално дистанциране. В рамките на дни търговци и предприемачи трябваше да преосмислят планове и стратегии и да търсят начини да запазят клиенти. Новата реалност е вече факт, все по-голяма част от покупките ще стават онлайн, ще бъдат плащани с кредитни/дебитни карти и ще се доставят от куриери.
Много бизнеси не бяха готови и все още изпитват трудности да преминат онлайн, тъй като дълги години неглижираха онлайн присъствието за сметка на традиционните ритейл канали. Бързото преминаване на микро или малък бизнес онлайн е скъпо начинание и би отнело между 60 и 90 дни. Не всеки е готов за тази инвестиция, а никой няма толкова време за трансформация.
Ето защо създадохме Crash Course ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ ЗА МАЛКИЯ БИЗНЕС, в който в рамките на 5 седмици ще разгледаме основните правила при създаването на съдържание, от какво зависи класирането в GOOGLE и как сами да помогнем за по-доброто си класиране. Как да рекламираме органично и с малък бюджет във Facebook, как да създадем аудитория в Instagram. В края на ускореното обучение ще бъде презентирана платформата за електронна търговия DreamShop, проект създаден във Варна, конкуриращ Shopify, OpenCart, WooCommerce.
Обучението е ускорено, за начинащи и е насочено към всички бизнеси, които нямат онлайн присъствие или нямат стратегия за онлайн комуникация, имат ограничен бюджет и желание да работят по маркетинга си самостоятелно.
Начало:
01.07
Ниво:
Начинаещи
Език:
Български
Видео запис:
Да
Сертификат:
Да
Цена:
Стандартна Цена 390 лв
Цена:
Цена при плащане до 20 Юни: 340 лв
01.07 | 18:30
Как да превърнете кризата във възможност за разширяване на бизнеса?
06.07 | 18:30
08.07 | 18:30
Принципи на класирането в Google, основни правила за по-добро класиране, инструменти за анализ.
13.07 | 18:30
15.07 | 18:30
20.07 | 18:30
Как да създадем и настроим страница, как да разширим последователите си, комуникация с тях и създаване на календар за публикации. Спонсорирани постове и аудитории.
22.07 | 18:30
Как да комуникираме с феновете и да увеличаваме последователите си.
27.07 | 18:30
29.07 | 18:30
Професионални снимки и видео с телефон, как да снимаме, как да обработваме и добавяме ефекти, формати и размери за Facebook и Instagram..
03.08 | 18:30
05.08 | 18:30
Как да създадем онлайн магазин за един ден
Всеки участник в обучението ползва намаление от 50 лв от официалната цена от 390 лв, като специалната цена от 340 лв важи ако е платена до 20 Юни.
Курсистите получават 3 месечен абонамент за план Standart, подарък от DreamShop (108 лв оригинална цена).
Всеки участник в обучението ще получи подарък от iCard - електронен портфейл с виртуална карта и заредени 20 лв, с цел упражнение на платени реклами във Facebook.
Бизнес и маркетинг консултант, опитен лектор и трейнър с повече от 9 години опит в онлайн пространството, през които е била лектор на първата в България Email маркетинг конференция, консултирала е над 300 бизнеса и над 2000 човека са минали през нейни обучения лекции. Създател е на първия български софтуер за имейл маркетинг AITISS, който обслужва хиляди клиенти и кампании през годините.
Близо 8 години опит в SEO сферата. Ръководил и трейнър на различни SEO екипи във Fantastic Services. Трейнър на всеки SEO специалист постъпил във фирмата от 2013 насам. Като freelancer работи за български, английски, австралийски, филипински и щатски бизнеси.
Дигитал маркетинг експерт с 15 години опит. Създал първият си Start Up за рекламна стрийминг телевизия на 21 години. Работил с компании като Nestle, Societe Generale Expressbank и Panini s.p.a. Професионалната му кариера продължава като Директор Маркетинг във Футболен клуб „Лудогорец“ в периодите на двете му участия в Шампионска Лига от 2014 до 2017 година. Лектор по дигитален маркетинг на конференцията на Европейската клубна футболна асоциация в секцията “New products and markets”. Настоящ директор Маркетинг и бизнес развитие на европейският клон на американски стартъп, оценен на 40 млн. долара и финансиран от UPS и Western Union.
Стефани е родена и израснала в Пловдив, завършва икономика в ИУ Варна. Професионално е част от екипа на iCard Bulgaria. В останалото време е блогър и social media консултант. От 2013 година е част от Instagram обществата и за тези години е била част от много успешни рекламни кампании в социалната мрежа.
Александър Божинов е DevOps влюбен в красивия UI и незабравимия UX. През 2006 основава Dream Studio. Няколко години по-късно агенцията привлича компании като Stemo, Shell, M&BM и Philips. През 2015 стартира първата версия на Dream Shop платформа за онлайн магазини и уеб сайтове. Работата по толкова голям проект и необходимостта от използването на нестандартни решения и иновативни технологии го прави DevOps с голям опит.