“Дигитален маркетинг за малкия бизнес” CrashCourse

“Как да преминем от аналогов към дигитален бизнес”

Content - Как се пише съдържание за WEB Класиране в GOOGLE - принципи на работа на SEO

Маркетинг във Facebook - правила и чести грешки Instagram присъствие - как да бъдем забележими

Онлайн магазин за един ден - мисията възможна

CrashCourse: “Дигитален маркетинг за малкия бизнес”

Как да преминем от аналогов към дигитален бизнес

Практически курс с подаръци за 178 лв

Проблемът?

След началото на паднемията COVID19 и обявените извънредни положения в целия свят, бизнесът се изправи пред непозната криза - затворени молове, ресторанти, физически магазини, забрани за пътуване, ограничени социални контакти и социално дистанциране. В рамките на дни търговци и предприемачи трябваше да преосмислят планове и стратегии и да търсят начини да запазят клиенти. Новата реалност е вече факт, все по-голяма част от покупките ще стават онлайн, ще бъдат плащани с кредитни/дебитни карти и ще се доставят от куриери.
Много бизнеси не бяха готови и все още изпитват трудности да преминат онлайн, тъй като дълги години неглижираха онлайн присъствието за сметка на традиционните ритейл канали. Бързото преминаване на микро или малък бизнес онлайн е скъпо начинание и би отнело между 60 и 90 дни. Не всеки е готов за тази инвестиция, а никой няма толкова време за трансформация.

Решението!

Ето защо създадохме Crash Course ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ ЗА МАЛКИЯ БИЗНЕС, в който в рамките на 6 седмици ще разгледаме основните правила при създаването на съдържание, от какво зависи класирането в GOOGLE и как сами да помогнем за по-доброто си класиране. Как да рекламираме органично и с малък бюджет във Facebook, как да създадем аудитория в Instagram. В края на ускореното обучение ще бъде презентирана платформата за електронна търговия DreamShop, проект създаден във Варна, конкуриращ Shopify, OpenCart, WooCommerce.

За кого е подходящо?

Обучението е ускорено, за начинащи и е насочено към всички бизнеси, които нямат онлайн присъствие или нямат стратегия за онлайн комуникация, имат ограничен бюджет и желание да работят по маркетинга си самостоятелно.

Начало:

01.07

Ниво:

Начинаещи

Език:

Български

Видео запис:

Да

Сертификат:

Да

Цена:

Стандартна Цена 390 лв

Цена:

Цена при плащане до 20 Юни: 340 лв

Програма на обучението:

Част 1

01.07 | 18:30

Първи стъпки

Как да превърнете кризата във възможност за разширяване на бизнеса?

Част 2

06.07 | 18:30

08.07 | 18:30

SEO (Search Engine Optimization)

Принципи на класирането в Google, основни правила за по-добро класиране, инструменти за анализ.

Част 3

13.07 | 18:30

15.07 | 18:30

20.07 | 18:30

Facebook маркетинг

Как да създадем и настроим страница, как да разширим последователите си, комуникация с тях и създаване на календар за публикации. Спонсорирани постове и аудитории.

Част 4

22.07 | 18:30

Instagram маркетинг

Как да комуникираме с феновете и да увеличаваме последователите си.

Част 5

27.07 | 18:30

29.07 | 18:30

Video Marketing

Професионални снимки и видео с телефон, как да снимаме, как да обработваме и добавяме ефекти, формати и размери за Facebook и Instagram..

Част 6

03.08 | 18:30

05.08 | 18:30

Online магазин с DreamShop

Как да създадем онлайн магазин за един ден

Всеки участник в обучението ползва намаление от 50 лв от официалната цена от 390 лв, като специалната цена от 340 лв важи ако е платена до 20 Юни.

Курсистите получават 3 месечен абонамент за план Standart, подарък от DreamShop (108 лв оригинална цена).

Всеки участник в обучението ще получи подарък от iCard - електронен портфейл с виртуална карта и заредени 20 лв, с цел упражнение на платени реклами във Facebook.

Лектори

Неви Коева

Business Consultant

Бизнес и маркетинг консултант, опитен лектор и трейнър с повече от 9 години опит в онлайн пространството, през които е била лектор на първата в България Email маркетинг конференция, консултирала е над 300 бизнеса и над 2000 човека са минали през нейни обучения лекции. Създател е на първия български софтуер за имейл маркетинг AITISS, който обслужва хиляди клиенти и кампании през годините.

Цветан Величков

SEO Team lead

Близо 8 години опит в SEO сферата. Ръководил и трейнър на различни SEO екипи във Fantastic Services. Трейнър на всеки SEO специалист постъпил във фирмата от 2013 насам. Като freelancer работи за български, английски, австралийски, филипински и щатски бизнеси.

Станислав Тодоров

Digital Marketing Expert

Дигитал маркетинг експерт с 15 години опит. Създал първият си Start Up за рекламна стрийминг телевизия на 21 години. Работил с компании като Nestle, Societe Generale Expressbank и Panini s.p.a. Професионалната му кариера продължава като Директор Маркетинг във Футболен клуб „Лудогорец“ в периодите на двете му участия в Шампионска Лига от 2014 до 2017 година. Лектор по дигитален маркетинг на конференцията на Европейската клубна футболна асоциация в секцията “New products and markets”. Настоящ директор Маркетинг и бизнес развитие на европейският клон на американски стартъп, оценен на 40 млн. долара и финансиран от UPS и Western Union.

Стефани Станчева

Instagram Marketing

Стефани е родена и израснала в Пловдив, завършва икономика в ИУ Варна. Професионално е част от екипа на iCard Bulgaria. В останалото време е блогър и social media консултант. От 2013 година е част от Instagram обществата и за тези години е била част от много успешни рекламни кампании в социалната мрежа.

`

Александър Божинов

DevOps Engineer

Александър Божинов е DevOps влюбен в красивия UI и незабравимия UX. През 2006 основава Dream Studio. Няколко години по-късно агенцията привлича компании като Stemo, Shell, M&BM и Philips. През 2015 стартира първата версия на Dream Shop платформа за онлайн магазини и уеб сайтове. Работата по толкова голям проект и необходимостта от използването на нестандартни решения и иновативни технологии го прави DevOps с голям опит.

Запиши се сега

Цена при плащане до 20 Юни 340 лв. След 21 Юни цената е 390 лв

Запиши се