“ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ - практически курс”

Онлайн маркетингът е индустрия за милиони, която създава все повече работни места за специалисти по реклама в социалните мрежи, оптимизация за търсещи машини, създаване на съдържание. Цели компании са създадени и оперират в България благодарение на поръчките за аутсорсинг на Европейски и Американски корпорации. Курсът на AdvanceAcademy.bg “Дигитален Маркетинг - практически курс” има за цел да ви създаде като завършени Дигитал Маркетинг експерти с познания по всичките 5 основни елемента, от които зависи една успешна маркетингова кампания онлайн. В рамките на курса ще научите от самото начало как да създавате качествен Content, основните техники при Search Engine Optimization, всичко свързано с рекламата, изграждане на бранд, как да рекламирате ефективно с Google Ads, управление на реклами, аудитории и продажби във Facebook и как успешно да присъстваме в Instagram, както и как с помощта на телефон и безплатни приложения да направим видео рекламни клипове за нашия бизнес.

Начало 11 Ноември - Варна

Модули

Спестявате 125 лв. при записването си за участие в целия курс, състоящ се от петте модула.
При успешно завършен курс ще получите Удостоверение по образец на МОН, Сертификат по образец на Академията и възможността за стаж в наша партньорска фирма.
Може да вземете участие в отделен модул при цена 195лв/за модул.

“ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ - практически курс”

Един проект на Advance Academy

Единственият практически курс за начинаещи, който покрива всичко необходимо, за да направите успешна кампания. Насочен е към собственици на малък бизнес, хора, които искат да сменят професията или тясно специализирани експерти, които искат да разширят познанията си.

Кои са преподавателите?

Четирима от най-сериозните експерти в своите области. Хора, за които няма тайни в дигиталния маркетинг. Практици, работещи всекидневно с клиенти, бюджети и таргети. Чести гости на технически конференции, желани преподаватели във всеки учебен център и университет, но приели ексклузивно да водят този курс пред избрана група от хора с желание, потенциал и възможности.

Какво ще науча?

Тайните за създаване на съдържания и послания, които въздействат и продават. Всички тайни за това как Google разчита съдържанието, класира страниците и индексира онлайн магазините. Инструментите и начините, с които да изградите рекламата в Google Ads, която да достигне до вашата целева аудитория. Цар Фейсбук и това как да използваме влиянието му върху това да направим всеки един потребител наш клиент - използвайки десетките похвати на социалната мрежа. Тайните и техниките на добрите снимки и видео съдържание.

Мога ли да работя като специалист по дигитален маркетинг?

Всеки завършил курса успешно ще може да изгражда и управлява собствени кампании, да развива цялостна дигитална маркетинг стратегия на продукт, бранд или бизнес.

Какви документи са необходими за издаване на Удостоверение по образец на МОН?*

- Копие на документ за завършено образование (средно или висше).
- Копие на лична карта.
- 1 бр. снимка (за обучение по част от професия).
- Медицинско свидетелство (Изисква се на база Закона за професионално образование и обучение, в уверение на това, че професията не е противопоказна за курсиста).
*Удостоверение по образец на МОН и Сертификат по образец на Академията се издава при завършване на четирите модула от курса.

Дигитален маркетинг - практически курс

11.11 | 18:30 - 21:00

13.11 | 18:30 - 21:00

18.11 | 18:30 - 21:00

20.11 | 18:30 - 21:00

Любомир Любомиров

Content Marketing

Основи на Копирайтинга и как да създадем перфектното послание

Кои са видовете рекламно съдържание. Структура на рекламния текст и техники за писане. Content Marketing и ползите за бранда. Създаване на продаващи текстове. Как да пишем успешно.

25.11 | 18:30 - 21:00

27.11 | 18:30 - 21:00

02.12 | 18:30 - 21:00

04.12 | 18:30 - 21:00

Искра Евтимова

Marketing Specialist, Trainer

SEO или как да печелим повече трафик от Google 

Kaĸ paбoтят тъpcaчĸитe ĸaтo Gооglе. Kaĸ дa aнaлизиpaтe ĸoнĸypeнциятa cи в интepнeт. Как да изберете подходящи ключови думи, за да ви намират потенциалните клиенти. Кои са основните елементи на оптимизацията и най-добрите практики. Google Analytics и Google Search Console. Наказанията и как да се предпазим от тях. Как да насочим посетителите на сайта до крайната ви цел - продажба, обаждане, резервация.

09.12 | 18:30 - 21:00

11.12 | 18:30 - 21:00

16.12 | 18:30 - 21:00

18.12 | 18:30 - 21:00

Искра Евтимова

Marketing Specialist, Trainer

Google Ads - Как да подготвим ефективна реклама с оптимизиран бюджет

Какво представляват платените реклами в Google и как работят. Различни видове реклама и терминология. Настройки на една кампания. Защо са нужни различни ad групи и как да ги настроите. Как да напишете подходящи реклами за по-висок Quality Score. Видове разширения. Добри практики за целева страница. Как да подберете таргетирани ключови думи и какво представляват негативните ключови думи. Какво да следите, за да оптимизираме рекламите и да имате по-голям приход с по-малко разходи за реклама. 

13.01 | 18:30 - 21:00

15.01 | 18:30 - 21:00

20.01 | 18:30 - 21:00

22.01 | 18:30 - 21:00

Явор Кьосев

Video Marketing Specialist

Video Marketing - как да създадем рекламен клип с телефон, приложение и много фантазия

Какви са основните компоненти на фотографията? Какви трикове да използваме при заснемане? Как чрез видео маркетинг можем да постигнем цели за нас и нашия бизнес? Как да структурираме своя проект, за постигане на по-висока ефективност? Как да създадем рекламен клип с телефон и няколко безплатни приложения? Кои са основните принципи и пропорции в графичния дизайн и как да ги приложим? Как се работи и управлява дрон?

27.01 | 18:30 - 21:00

29.01 | 18:30 - 21:00

03.02 | 18:30 - 21:00

05.02 | 18:30 - 21:00

Станислав Тодоров

Digital Marketing expert

Facebook Marketing & Instagram - създаване и управление на аудитории, реклами и кампании

Как да създадем нашето бизнес присъствие във Facebook & Instagram. Органични и платени инструменти за реклама и натрупване на последователи. Създаване на аудитории и таргетирането им. Как работи бизнес мениджъра; създаване на първата ни рекламна кампания. Видове реклами според целите ни. Instagram и как да го използваме в бизнес комуникацията ни. Често срещани грешни, трикове и полезни практики, открити по трудния начин.

Какво споделят нашите курсисти

Регистрирай се за Дигитален маркетинг - практически курс

Не пропускай възможността да научиш нещо ново, да откриеш начини да подобриш бизнеса и уменията си. За някои това може да е начало на нова професия, а други да открият липсващата брънка в маркетинговата стратегия, с която да увеличат печалбите си.

Запази ми място

Лектори

Любомир Любомиров

Content Marketing

Копирайтър с повече от 15 години опит в рекламното описание и основател на Copywrite Studio Vаrnа, една от малкото български компании, ориентирани изключително към създаването на успешно съдържание. Лектор в Telerik Acаdemy и Softwаre University. Повече от 200 рекламни кампании, реализирани за клиенти от България и света. Работил с “Мебели Виденов”, Subwаy, Euroins, TUI, Triumftаxi, Toy Town и др.

Искра Евтимова

Marketing Specialist, Trainer

Искра Евтимова е онлайн маркетинг специалист с над 7 години опит в сферата. Ръководила е екип от 25 човека във Fantastic Services и от 2016 година има собствена фирма за онлайн маркетинг с клиенти от България, Англия и Щатите. Трейнър на групови и корпоративни обучения, както и лектор на много други събития. Участник в International Visitors Leadership Program - Жените в предприемачеството през Декември 2018, спонсорирана от Американското посолство, където се срещат 54 жени, представителки на 54 държави.

Явор Кьосев

Video Marketing Specialist

Явор е завършва магистратура Международен маркетинг. Специализира Графичен Дизайн в CALARTS (California Institute of the Arts). Работил е като Маркетинг мениджър. Истински магьосник в създаване на видео и фото съдържание. Работил с големи локални и международни компании.

Станислав Тодоров

Дигитал маркетинг експерт

Дигитал маркетинг експерт с 15 години опит. Създал първият си Start Up за рекламна стрийминг телевизия на 21 години. Работил с компании като Nestle, Societe Generale Expressbank и Panini s.p.a. Професионалната му кариера продължава като Директор Маркетинг във Футболен клуб „Лудогорец“ в периодите на двете му участия в Шампионска Лига от 2014 до 2017 година. Лектор по дигитален маркетинг на конференцията на Европейската клубна футболна асоциация в секцията “New products and markets”. Настоящ директор Маркетинг и бизнес развитие на европейският клон на американски стартъп, оценен на 40 млн. долара и финансиран от UPS и Western Union.

Запиши се сега

Цена за целия курс 850лв. Цена за отделен модул 195лв.

Запиши се

Пишете ни

Advance Academy

гр. Варна, ул. "Дебър" 58, Партер

office@advanceacademy.bg

088 999 0030

Имате Въпроси? Свържете се с нас