“ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ - КУРС ЗА НАЧИНАЕЩИ”

Онлайн маркетингът е индустрия за милиони, която създава все повече работни места за специалисти по реклама в социалните мрежи, оптимизация за търсещи машини, създаване на съдържание. Цели компании са създадени и оперират в България благодарение на поръчките за аутсорсинг на Европейски и Американски корпорации. Курсът на AdvanceAcademy.bg “Дигитален Маркетинг - курс за начинаещи” има за цел да ви създаде като завършени Дигитал Маркетинг експерти с познания по всичките 4 основни елемента, от които зависи една успешна маркетингова кампания онлайн. В рамките на курса ще научите от самото начало как да създавате качествен Content, основните техники при Search Engine Optimization, всичко свързано с рекламата, изграждане на бранд, управление на репутация във Facebook и присъствието в Instagram, как да рекламирате ефективно с Google Ads.

Начало 17 Юни - Варна

Модули

Основи на Копирайтинга и как да създадем перфектното послание

SEO или как да печелим повече трафик от Google

Facebook Marketing - стратегия и практика

Google Ads - Как да подготвим ефективна реклама с оптимизиран бюджет

Спестявате 150 лв. при записването си за участие в целия курс, състоящ се от четирите модула.
При успешно завършен курс ще получите Удостоверение по образец на МОН, Сертификат по образец на Академията и възможността за стаж в наша партньорска фирма.
Може да вземете участие в отделен модул при цена 250лв./за модул.

“ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ - КУРС ЗА НАЧИНАЕЩИ”

Един проект на Advance Academy

Единственият практически курс за начинаещи, който покрива всичко необходимо, за да направите успешна кампания. Насочен е към собственици на малък бизнес, хора, които искат да сменят професията или тясно специализирани експерти, които искат да разширят познанията си.

Кои са преподавателите?

Трима от най-сериозните експерти в своите области. Хора, за които няма тайни в дигиталния маркетинг. Практици, работещи всекидневно с клиенти, бюджети и таргети. Чести гости на технически конференции, желани преподаватели във всеки учебен център и университет, но приели ексклузивно да водят този курс пред избрана група от хора с желание, потенциал и възможности.

Какво ще науча?

Тайните за създаване на съдържания и послания, които въздействат и продават. Всички тайни за това как Google разчита съдържанието, класира страниците и индексира онлайн магазините. Цар Фейсбук и това как да използваме влиянието му върху това да направим всеки един потребител наш клиент - използвайки десетките похвати на социалната мрежа. Инструментите и начините, с които да изградите рекламата в Google Ads, която да достигне до вашата целева аудитория.

Мога ли да работя като специалист по дигитален маркетинг?

Всеки завършил курса успешно ще може да изгражда и управлява собствени кампании, да развива цялостна дигитална маркетинг стратегия на продукт, бранд или бизнес.

Какви документи са необходими за издаване на Удостоверение по образец на МОН?*

- Копие на документ за завършено образование (средно или висше).
- Копие на лична карта.
- 1 бр. снимка (за обучение по част от професия).
- Медицинско свидетелство (Изисква се на база Закона за професионално образование и обучение, в уверение на това, че професията не е противопоказна за курсиста).
*Удостоверение по образец на МОН и Сертификат по образец на Академията се издава при завършване на четирите модула от курса.

Дигитален маркетинг - курс за начинаещи

17.06 | 18:30 - 21:00

19.06 | 18:30 - 21:00

21.06 | 18:30 - 21:00

24.06 | 18:30 - 21:00

26.06 | 18:30 - 21:00

28.06 | 18:30 - 21:00

Любомир Любомиров

Content Marketing

Основи на Копирайтинга и как да създадем перфектното послание

Кои са видовете рекламно съдържание. Структура на рекламния текст и техники за писане. Content Marketing и ползите за бранда. Създаване на продаващи текстове. Как да пишем успешно.

01.07 | 18:30 - 21:00

03.07 | 18:30 - 21:00

05.07 | 18:30 - 21:00

08.07 | 18:30 - 21:00

10.07 | 18:30 - 21:00

12.07 | 18:30 - 21:00

Искра Евтимова

Marketing Specialist, Trainer

SEO или как да печелим повече трафик от Google 

Kaĸ paбoтят тъpcaчĸитe ĸaтo Gооglе. Kaĸ дa aнaлизиpaтe ĸoнĸypeнциятa cи в интepнeт. Как да изберете подходящи ключови думи, за да ви намират потенциалните клиенти. Кои са основните елементи на оптимизацията и най-добрите практики. Google Analytics и Google Search Console. Пocтaвянe нa ĸaчecтвeни линĸoвe ĸъм вaшия caйт или така наречения линкбилдинг. Наказанията и как да се предпазим от тях. Как да насочим посетителите на сайта до крайната ви цел - продажба, обаждане, резервация.

15.07 | 18:30 - 21:00

17.07 | 18:30 - 21:00

19.07 | 18:30 - 21:00

22.07 | 18:30 - 21:00

24.07 | 18:30 - 21:00

26.07 | 18:30 - 21:00

Станислав Тодоров

Digital Marketing expert

Facebook Marketing - стратегия и практика

Как работи платформата и как да сегментираме точните клиенти. Изграждане на комуникационна стратегия с ясни критерии за реализиране на измерими бизнес цели. Как се създават лесно атрактивни Facebook послания, видео и графично съдържание. Как да измерваме резултатите според целите ни. Примери за успешни и вдъхновяващи кампании.

29.07 | 18:30 - 21:00

31.07 | 18:30 - 21:00

05.08 | 18:30 - 21:00

07.08 | 18:30 - 21:00

12.08 | 18:30 - 21:00

14.08 | 18:30 - 21:00

Искра Евтимова

Marketing Specialist, Trainer

Google Ads - Как да подготвим ефективна реклама с оптимизиран бюджет

Какво представляват платените реклами в Google и как работят. Различни видове реклама и терминология. Настройки на една кампания. Защо са нужни различни ad групи и как да ги настроите. Как да напишете подходящи реклами за по-висок Quality Score. Видове разширения. Добри практики за целева страница. Как да подберете таргетирани ключови думи и какво представляват негативните ключови думи. Какво да следите, за да оптимизираме рекламите и да имате по-голям приход с по-малко разходи за реклама.

Какво споделят нашите курсисти

Регистрирай се за Дигитален маркетинг - курс за начинаещи

Не пропускай възможността да научиш нещо ново, да откриеш начини да подобриш бизнеса и уменията си. За някои това може да е начало на нова професия, а други да открият липсващата брънка в маркетинговата стратегия, с която да увеличат печалбите си.

Запази ми място

Лектори

Любомир Любомиров

Content Marketing

Копирайтър с повече от 15 години опит в рекламното описание и основател на Copywrite Studio Vаrnа, една от малкото български компании, ориентирани изключително към създаването на успешно съдържание. Лектор в Telerik Acаdemy и Softwаre University. Повече от 200 рекламни кампании, реализирани за клиенти от България и света. Работил с “Мебели Виденов”, Subwаy, Euroins, TUI, Triumftаxi, Toy Town и др.

Искра Евтимова

Marketing Specialist, Trainer

Искра Евтимова е онлайн маркетинг специалист с над 7 години опит в сферата. Ръководила е екип от 25 човека във Fantastic Services и от 2016 година има собствена фирма за онлайн маркетинг с клиенти от България, Англия и Щатите. Трейнър на групови и корпоративни обучения, както и лектор на много други събития. Участник в International Visitors Leadership Program - Жените в предприемачеството през Декември 2018, спонсорирана от Американското посолство, където се срещат 54 жени, представителки на 54 държави.

Станислав Тодоров

Дигитал маркетинг експерт

Дигитал маркетинг експерт с 15 години опит. Създал първият си Start Up за рекламна стрийминг телевизия на 21 години. Работил с компании като Nestle, Societe Generale Expressbank и Panini s.p.a. Професионалната му кариера продължава като Директор Маркетинг във Футболен клуб „Лудогорец“ в периодите на двете му участия в Шампионска Лига от 2014 до 2017 година. Лектор по дигитален маркетинг на конференцията на Европейската клубна футболна асоциация в секцията “New products and markets”. Настоящ директор Маркетинг и бизнес развитие на европейският клон на американски стартъп, оценен на 40 млн. долара и финансиран от UPS и Western Union.

Запиши се сега

Цена за целия курс 850лв. Цена за отделен модул 250лв.

Запиши се

Пишете ни

Advance Academy

гр. Варна, ул. "Дебър" 58, Партер

office@advanceacademy.bg

088 999 0030

Имате Въпроси? Свържете се с нас