“ Facebook Marketing - създаване и управление на аудитории, реклами и кампании ”

Онлайн маркетингът е индустрия за милиони, която създава все повече работни места за специалисти по реклама в социалните мрежи, оптимизация за търсещи машини, създаване на съдържание. Цели компании са създадени и оперират в България благодарение на поръчките за аутсорсинг на Европейски и Американски корпорации. Курсът на AdvanceAcademy.bg “Дигитален Маркетинг - практически курс” има за цел да ви създаде като завършени Дигитал Маркетинг експерти с познания по всички основни елементи, от които зависи една успешна маркетингова кампания онлайн. В рамките на курса ще научите от самото начало как да създавате качествен Content, основните техники при Search Engine Optimization, всичко свързано с рекламата, изграждане на бранд, как да рекламирате ефективно с Google Ads, управление на реклами, аудитории и продажби във Facebook и как успешно да присъстваме в Instagram, както и как с помощта на телефон и безплатни приложения да направим видео рекламни клипове за нашия бизнес.

Начало 09 Март - Варна

Преподавателят


Advance Academy - Верният път към успеха

Станислав Тодоров

Дигитал маркетинг експерт с 15 години опит. Създал първият си Start Up за рекламна стрийминг телевизия на 21 години. Работил с компании като Nestle, Societe Generale Expressbank и Panini s.p.a. Професионалната му кариера продължава като Директор Маркетинг във Футболен клуб „Лудогорец“ в периодите на двете му участия в Шампионска Лига от 2014 до 2017 година. Лектор по дигитален маркетинг на конференцията на Европейската клубна футболна асоциация в секцията “New products and markets”. Настоящ директор Маркетинг и бизнес развитие на европейският клон на американски стартъп, оценен на 40 млн. долара и финансиран от UPS и Western Union.

Какво е важно да знаем?

  • Страница, група, профил - кое е подходящо за нашия бизнес

  • Органични канали за реклама - реклама без бюджет

  • Видове аудитории и инструменти за управление

Facebook Marketing
  • Създаване на кампания ,ад сет и реклама

  • Видове реклами според крайната ни цел - трафик, достигане, ремаркетинг

  • Анализ и оптимизация на рекламни кампании

Какво ще научите

след успешно преминат курс


week-1
  • Facebook – как функционира, основни обекти и инструменти. Разлики между профил, група и страница.
  • Кои са инструментите за organic marketing; Как да публикуваме правилно използвайки календар и Studio For Creators.
  • Да се запознаем с приложенията и услугите от семейството на Facebook.
  • Практика: Facebook страница за бизнес - нека създадем нашата първа страница; Настройка и оптимизация на страницата;
week-2
  • Практика: Настройка на съобщения на страница, автоматични отговори, автоматични отговори при често задавани въпроси;
  • Facebook Messanger ботове и как да ги използваме
  • Как да разказваме истории с Facebook 360 - как да използваме 360 снимки и видеа, за да споделяме истории, места и изживявания.
  • Създаване на съдържание и развитие на страницата - успешни и неуспешни примери
  • Спонсорирани постове - кога да ги ползваме и как да изберем правилната аудитория
week-3
  • Как да използваме Facebook групите за бизнес - 5 неща, които различават групите от страниците, да разберем Group Insights.
  • Какви ограничения имаме в групите и 2-та основни вида групи.
  • Как да създадем група, какви са най-важните настройки.
  • Как да брандираме група и как да я използваме за бизнес цели.
  • Идеи за контенет, за да поддържаме нашите членове ангажирани.
week-4
  • Facebook for business - Инструмент за управление на рекламни кампании, страници и контент. Настройка и оптимизация на бизнес профил. Добавяне на активи. Регистрация и бърз поглед над основните функции - pixel, conversions, audiences, business locations, ads manager - campaign/ad set/ad и analytics. Какво е PIXEL - инсталация и какви са ползите за нас като бизнес от FB Pixels. Audience Insight или инструмент за селектиране на Аудитория. Видове аудитории: Core аудитории, Custom аудитории, Lookalike аудитории. Цели на рекламните кампании и Основни видове Реклами (picture, video, carousel, collection, instant experience) – примери.
week-5
  • Какво е Digital Wallet и как да го използваме, за да лимитираме риска при управление на рекламните ни бюджети
  • Как да открием свободни ресурси за видео и графичен контент
  • Как да използваме Canva за бързо създаване на content
  • Практика: Създаване на бизнес акаунт, настройка и оптимизация на бизнес профил. Добавяне на активи.
  • Практика: Създаване на кампания според целите, избор на целева аудитория. Създаване на реклама с графичен криейтив, Създаване на реклама със слайдшоу, Създаване на реклама с видео (собствено и фейсбук темплейт), Създаване на реклама със Story.
week-6
  • Практика: Анализ на рекламната кампания и откриване на грешки
  • Практика: Оптимизация на кампанията и добавяне на допълнителен криейтив
  • Практика: Анализ на резултатите от PIXEL и създаване на Custom и Lookalike аудитории.
  • Успешни кампании и примери от цял свят

Нашата Програма


Начало 09.03.2021 г.
от 18:30 до 21:00 часа
Всеки вторник и четвъртък
18 учебни часа
ЦЕНА: 295 лв

*Сертификат на Адванс Академи за успешно преминат модул по Facebook Marketing.

Включи се сега

Модули

Адрес
улица "Димитър Икономов" 19
Варна, България

Връзка с Нас
088 999 0030
office@advanceacademy.bg
Политика за личните данни

Програма
Всеки вторник и четвъртък
от 18:30 до 21:00 часа

back to top