“Google Ads - Как да подготвим ефективна реклама с оптимизиран бюджет”

Google Adwords е най-мощният инструмент за онлайн реклама в света. В курсът на Advance Academy ще се научим да работим с платформата, разработена от най-популярната търсачка – Google.com, която ви позволява да показвате платено вашата страница на потребители търсещи определени ключови думи, предварително избрани от вас. Резултатите идват бързо, а при добре направено съдържание и SEO, AdWords кампаниите ще увеличат успеваемостта на вашия бранд. Едно от най-големите предимства е гъвкавостта, която ще ви предостави. В динамиката на голяма част от бизнесите това е една от важните мерни единици. Google Adwords Ви дава възможност да променяте постоянно вашата стратегия, като включвате нови ключови думи, рекламни аудитории и променяте бюджети. Платформата има и детайлна статистика, с която успешно да контролирате онлайн маркетинг кампаниите си. С модулът Google Adwords, част от практическия курс на Advance Academy по „Дигитален Маркетинг“ ще получите практически знания и умения, с които сами да оформите платените реклами, които публикувате в Google.

Начало 09 Декември - Варна

Преподавателят


Advance Academy - Верният път към успеха

Искра Евтимова

Онлайн маркетинг специалист с над 7 години опит в сферата. Ръководила е екип от 25 човека във Fantastic Services и от 2016 година има собствена фирма за онлайн маркетинг с клиенти от България, Англия и Щатите. Трейнър на групови и корпоративни обучения, както и лектор на много други събития. Участник в International Visitors Leadership Program - Жените в предприемачеството през Декември 2018, спонсорирана от Американското посолство, където се срещат 54 жени, представителки на 54 държави.

Какво е важно да знаем?

  • Време ли е за тежката артилерия GoogleAds

  • Структура и цели на една кампания

  • Кои са основните елементи при реклама в Google

Front End Develompent
  • Ads групи, ключови думи, бюджет и ротация

  • Как се анализират резултатите и се оптимизират бюджети

  • Много практика и домашни задания

Какво ще научите

след успешно преминат курс


week-1
  • Какво представляват платените реклами в Google и как работят
  • Различни видове реклама и терминология
  • Кога е подходящо да ги използваме
  • Как да разпределим рекламата в различни кампании
  • Цел на кампанията, Различни мрежи, в които да рекламираме
  • Локация, Език, Bidding, Дати
  • Бюджет и метод на доставяне, Ротация на рекламите
  • Ад групи - как работят и кога се използват
  • Как да подберете таргетирани ключови думи
  • Видове ключови думи - Exact match, phrase match, broad match, broad match modifier
week-2
  • Екстеншъни (разширения) - Различни видове и как да ги използваме, Елементи на рекламата
  • Как да напишете подходящи реклами за по-висок Quality Score
  • Негативни ключови думи, Преглед на рекламата и диагностика
week-3
  • Какво представлява целевата страница
  • Добри практики за целева страница
  • График на рекламите, Устройства, Bid adjustment
  • Как да извадим нужните за следене метрики в дашборда
  • Search terms, CTR, Average position, Quality Score, Auction Insights
  • Какво още да следим, за да оптимизираме рекламите
week-4
  • Практическа работа

Нашата Програма


Начало 09.12.2019 г.
от 18:30 до 21:00 часа
Всеки понеделник и сряда
12 учебни часа
ЦЕНА: 195 лв

*Сертификат на Адванс Академи за успешно преминат модул по Google Marketing.

Включи се сега

Модули

Адрес
улица "Дебър" 58
Варна, България

Връзка с Нас
088 999 0030
office@advanceacademy.bg

Програма
Всеки понеделник и сряда
от 18:30 до 21:00 часа

back to top