“Google Ads - Как да подготвим ефективна реклама с оптимизиран бюджет”

Онлайн маркетингът е индустрия за милиони, която създава все повече работни места за специалисти по реклама в социалните мрежи, оптимизация за търсещи машини, създаване на съдържание. Цели компании са създадени и оперират в България благодарение на поръчките за аутсорсинг на Европейски и Американски корпорации. Курсът на AdvanceAcademy.bg “Дигитален Маркетинг - практически курс” има за цел да ви създаде като завършени Дигитал Маркетинг експерти с познания по всичките 5 основни елемента, от които зависи една успешна маркетингова кампания онлайн. В рамките на курса ще научите от самото начало как да създавате качествен Content, основните техники при Search Engine Optimization, всичко свързано с рекламата, изграждане на бранд, как да рекламирате ефективно с Google Ads, управление на реклами, аудитории и продажби във Facebook и как успешно да присъстваме в Instagram, както и как с помощта на телефон и безплатни приложения да направим видео рекламни клипове за нашия бизнес.

Начало 09 Декември - Варна

Преподавателят


Advance Academy - Верният път към успеха

Искра Евтимова

Онлайн маркетинг специалист с над 7 години опит в сферата. Ръководила е екип от 25 човека във Fantastic Services и от 2016 година има собствена фирма за онлайн маркетинг с клиенти от България, Англия и Щатите. Трейнър на групови и корпоративни обучения, както и лектор на много други събития. Участник в International Visitors Leadership Program - Жените в предприемачеството през Декември 2018, спонсорирана от Американското посолство, където се срещат 54 жени, представителки на 54 държави.

Какво е важно да знаем?

  • Време ли е за тежката артилерия GoogleAds

  • Структура и цели на една кампания

  • Кои са основните елементи при реклама в Google

Front End Develompent
  • Ads групи, ключови думи, бюджет и ротация

  • Как се анализират резултатите и се оптимизират бюджети

  • Много практика и домашни задания

Какво ще научите

след успешно преминат курс


week-1
  • Какво представляват платените реклами в Google и как работят
  • Различни видове реклама и терминология
  • Кога е подходящо да ги използваме
  • Как да разпределим рекламата в различни кампании
  • Цел на кампанията, Различни мрежи, в които да рекламираме
  • Локация, Език, Bidding, Дати
  • Бюджет и метод на доставяне, Ротация на рекламите
  • Ад групи - как работят и кога се използват
  • Как да подберете таргетирани ключови думи
  • Видове ключови думи - Exact match, phrase match, broad match, broad match modifier
week-2
  • Екстеншъни (разширения) - Различни видове и как да ги използваме, Елементи на рекламата
  • Как да напишете подходящи реклами за по-висок Quality Score
  • Негативни ключови думи, Преглед на рекламата и диагностика
week-3
  • Какво представлява целевата страница
  • Добри практики за целева страница
  • График на рекламите, Устройства, Bid adjustment
  • Как да извадим нужните за следене метрики в дашборда
  • Search terms, CTR, Average position, Quality Score, Auction Insights
  • Какво още да следим, за да оптимизираме рекламите
week-4
  • Практическа работа

Нашата Програма


Начало 09.12.2019 г.
от 18:30 до 21:00 часа
Всеки понеделник и сряда
12 учебни часа
ЦЕНА: 195 лв

*Сертификат на Адванс Академи за успешно преминат модул по Google Marketing.

Включи се сега

Модули

Адрес
улица "Дебър" 58
Варна, България

Връзка с Нас
088 999 0030
office@advanceacademy.bg

Програма
Всеки понеделник и сряда
от 18:30 до 21:00 часа

back to top