Ако сте избрали мобилно приложение като начин да достигнете до своите потребители, то тази статия е точно за Вас.

Всички ние използваме ежедневно различни приложения и едва ли можем да си представим деня си без тях. Статистиката показва, че средностатистическия потребител използва около 30 приложения на смартфона си. Но колко от тях са ни от полза докато, за да заемат намаляващото пространството в телефона ни?

Имайки предвид, че живеем във време, в което продължителността на вниманието ни към нещо става тревожно кратка, компаниите не могат да очакват клиентите си да бъдат за дълго ангажирани с техните приложения. Освен ако не ги направят още “по-привлекателни” и по-пристрастяващи.

Важният въпрос е - как?

Подобрете UI Дизайна си 

Никой не иска да използва приложение, ако интерфейса му е лошо проектиран. Мобилното приложение трябва да е удобно за потребителя от самия момент на стартиране . Всеки предприемач знае, че избираме първо с очите си. Обърнете специално внимание на дизайна - user-friendly ли е, работят ли всички функции, удобно ли са позиционирани бутоните и т.н. Тествайте!

Out-of-store engagement:

Или иначе казано - необходимостта да обвържем потребителите си със съответния app без да са влезли в него. Това ще е едно от най-големите предизвикателства. Всички знаем колко са досадни известията от приложения, но ако ги персонализирате, давайки важна информация или напомняне, не са на твърде малък интервал от време и имат интересен дизайн и призив за действие, то има вероятност да не получите “mute” от тези, които ги ползват.

Customer service:

Не на последно място е важно да осигурите добра поддръжка на всеки един потребител и по всяко време. Добре е приложението да предлага няколко опции за “самообслужване” и отстраняване на проблемите самостоятелно - това може да е графа с често задавани въпроси или кратки видеа със стъпки за отстраняването на даден проблем. Добре е да предложите и комуникация чрез чат в реално време, както и възможността потребите ли Ви да поставят оценяват Вашия mobile app.

Един от най-използваните езици за програмиране на мобилни приложения си остава JAVA.

За всички, които искат да усвоят практически умения да програмират сами своят mobile app, през Февруари 2020 в Адванс Академи ще стартира цялостно обучение - JAVA Development. Курсът е подходящ за начинаещи или хора с малък опит с този програмен език, но искат да положат стабилни основи на своята ИТ кариера.