Продължението ...

 

16.Инстаграм е прекрасно място за най-креативните професии

Ако се занимавате с анимация, графичен дизайн, фотография или дори правите татуировки, то може да превърнете вашите Instagram Stories в дигитално портфолио . 

Красивите картини ще са своеобразна галерия на вашата работа, което освен всичко ще Ви спести и необходимостта от това да препращате последователите си към външни сайтове.

 

17. Понякога постовете трябва да са кратки

Не е нужно да прекалявате в “украсяването” на постовете си всеки път, когато публикувате нещо в Instagram Story. В действителност, опростяването на съдържанието може да работи още по-добре. Ако трябва да публикувате кратко съобщение или да направите обява, не е задължително да правите цял видеоклип за това. Просто използвайте някой от фоновете на Instagram Stories и напишете съобщението си върху него.

 

18. Видео или реклама с инфлуенсър

За никой не е тайна  влиянието на Инфлуенсърите през последните години. Това почти се превърна в професия. Ако бизнесът Ви позволява използвайте това. Повече от модно е да ходим на места, да носим дрехи или да използваме козметика, които следваните от нас Instagram звезди промотират. Може да се свържете, с някои от тях и да попитате при какви условия биха рекламирали за Вас. Поискайте и реална статистика за последователите им и демографските данни, които могат да Ви предоставят за тях. 

 

19.  Наложете Ваши  # - Таговете си

Това е една доста трудна задача, но си заслужават усилията. Ако имате кратък, оригинален слоган или следвате някаква тенденция с хаш-тагове, които отличават бизнеса Ви, не се колебайте да ги използвате и в Сторитата си . Целта е  клиентите Ви започнат да ги използват в техните постове или сторита, така ще можете и по-лесно да достигнете до тях. 

 

20. Не забравяйте за бизнеса си, когато сте в почивка

Може да качвате красиви гледки, на които никой не би останал безразличен и със сигурност би видял сторито Ви. Просто не забравяйте да отбележете бранда си, или да напишете забавен пост за това, че независимо от коктейлите на плажа сте на разположение на Вашите клиенти. 

 

И за финал нека кажем, че всеки бизнес, както и предпочитанията на неговите клиенти са много индивидуални, но използвайки тези съвети, ще може да създадете сторита, които биха ангажирали последователите Ви с наистина интересно и различно съдържание.

 

Останалите креативни идеи може да прочетете на следните линкове https://advanceacademy.bg/news/view/20-креативни-идеи-как-да-използвате-instagram-за-бизнеса-си

https://advanceacademy.bg/news/view/втора-част-20-креативни-идеи-как-да-използвате-instagram-за-бизнеса-си

https://advanceacademy.bg/news/view/трета-част-20-креативни-идеи-как-да-използвате-instagram-за-бизнеса-си

За всички от Вас, които искат да научат за Instagram и как да го приложим за бизнеса от един от нашите лектори практици, то това е модул Facebook & Instagram от курса по Дигитален маркетинг https://advanceacademy.bg/facebook-marketing/