Програмиране на
KANO & SCRATCH за деца

Целогодишна програма за ученици 1-4 клас

  • Учим основните концепции в програмирането
  • Създаваме игри
  • Управляваме роботи
  • Програмираме дронове

Стартиращи групи:

Начало: 30 Септември 15:00 - 17:00ч.

Начало: 02 Октомври 15:00 - 17:00ч.

Начало: 03 Октомври 14:00 - 16:00ч.

Уникална Образователна
Програма от Адванс Академи

  • Учим заедно
  • Учим с практически задачи
  • Учим с помощта на игри
  • Създаваме реални проекти

Ангажирайте свободното време на децата с обучение, което развива

Сглоби самостоятелно компютър, като разбереш как работи и кои са изграждащите му компоненти.

Настрой операционната му система, цветове и шрифтове, научи основните му команди и функции.

Учи се да програмираш с логически блокове, които създаденият от теб компютър да изпълнява.

Всяка програма може да бъде игра, всяко ниво по-сложен алгоритъм. Ще играем, програмираме и забавляваме

Децата са бъдещето ни! Образованието е най-ценният ресурс

ПРОГРАМА НА “Програмиране на KANO & SCRATCH за деца“


  • Модул 1. Как работи компютърът

    Продължителност: 1 седмицa /2 учебни часа

    През първата седмица ще се запознаем с хардуерните елементи на реален компютър и тяхната употреба. Ще разглобим и сглобим истински компютър.

  • Модул 2. Запознаване с Kano компютър

    Продължителност: 2 седмици /4 учебни часа

    Във втори модул ще се запознаем с хардуерните компоненти на Kano компютър и ще ги сравним с частите на реален компютър. Всеки ще сглоби свой собствен. Ще настроим първоначалните настройки и ще започнем с първата игра - изследване на дънната платка с всички нейни елементи. Ще организираме състезание кой ще намери най-много хардуерни части.

  • Модул 3. Създаване на игри със Scratch

    Продължителност: 9 седмици /18 учебни часа

    В трети модул ще се запознаем с всички категории, чрез които се създават игрите и анимациите в платформата Scratch. Ще използваме вградените герои и декори в системата и ще създаваме нови такива. Ще добавяме и използваме музикални мелодии и ще създадем свой музикален канал. Ще използваме различни цветови ефекти. Ще се запознаем с употребата на различните условни оператори, математически оператори и цикли. Ще се запознаем с настъпването на събития, чрез които се развива действието на героите в игрите. Ще се научим да работим с променливи. Ще създаваме игри, които ще управляваме с помощта на клавиатура или мишка. Ще събираме точки при успешно преминаване на мисии. Ще добавим таймер, който отброява продължителността на играта. Ще се състезаваме с въпроси и отговори под формата на игри и тестове. Ще създаваме игри за работа по двойки с крайно класиране, определящо големия победител.

  • Модул 5. Създаване на анимации чрез програмата Kano World

    Продължителност: 3 седмици /6 учебни часа

    В този модул ще създаваме анимации и фигури с готови блокове от код. Сглобяването на блоковете е като редене на пъзел - за да се получи правилната анимация, всеки блок трябва да е на правилното място с правилните параметри. Блоковете, които ще използваме, са съставени от вече изучените команди. В приложението може да избираме елементи от различни категории. Създадените елементи могат да се въртят в различни посоки, да променят размерите и мястото си. Ще се научим да използваме всички възможности на програмата с помощта на уменията ни в програмирането.

  • Модул 4. Инженерен уикенд

    Продължителност: 1 седмица /2 учебни часа

    В този ден ще научим как дроновете летят, пазят баланс, връщат се при нас, ориентират се в обстановката и правят зрелищните видео клипове, които сме свикнали да виждаме. Всеки курсист ще има възможност да управлява един от петте професионални дрона на академията, а накрая състезание между децата ще покаже, кой е усвоил най-добре наученото.

  • Модул 6. Make Art - Рисуване на картини чрез програмни команди

    Продължителност: 3 седмици /6 учебни часа

    В шести модул ще започнем да програмираме с помощта на Kano приложението Make Art. След изучаване на основните команди ще можем да чертаем и рисуваме картини, фигури и линии с различни цветове. Ще се запознаем с координатната система и координатите на всяка точка от работното поле, чрез които ще избираме точната позиция на елементите. Чрез употребата на цикли ще намалим дължината на кода и ще увеличим ефективността. За упражнение ще създадем красиви картини с помощта на програмен код.

  • Модул 7 Разработване на проект

    Продължителност: 5 седмица /10 учебни часа

    В последния модул ще преговорим всичко научено до момента. Ще разберем какво е алгоритъм на работа и ще използваме такъв, за да разделим изпълнението на голямата задача на по-малки части. Ще създадем собствени игри на тема по избор. Всеки ще разработи собствен финален проект, който ще е комплексен и ще включва всичко научено до момента.

Цена на курса

16 лв / на час или 32 лв / на седмица

Продължителност на курса - 24 седмици
Срокове за плащане:

150лв - до 25 Септември 2020г.

150лв - до 15 Октомври 2020г.

150лв - до 15 Ноември 2020г.

150лв - до 15 Февруари 2021г.

150лв - до 15 Март 2021г.

*25% отстъпка - при записване на второ дете (братче, сестриче).

**15% отстъпка - ако доведеш приятел и се запишете заедно.

Отстъпките важат при плащане на цялата програма.

Включи се сега

в Програмиране на Kano & Scratch за деца


Безплатна Инженерна лаборатория

Технологиите са навсякъде и все по-достъпни. Ние в Адванс Академи искаме да сме новатори. Убедени сме, че нашите курсисти заслужават най-доброто. Това е и причината да разработим “Инженерна лаборатория”.

Управление и състезание с дронове - в този ден ще поговорим за това как дроновете летят, пазят баланс, връщат се при нас, ориентират се в обстановката и правят зрелищните видео клипове, които сме свикнали да виждаме. Всеки курсист ще има възможност да управлява един от 5-те професионални дрона на академията, а накрая състезание между курсистите ще покаже, кой е усвоил най-добре наученото.

Програмиране на роботи - Винаги сме мечтали да управляваме роботи. Тази мечта е все по-близо. По време на една от нашите “Инженерни лаборатории”, курсистите ще могат да създават цялостни програми на поведение с помощта на таблети, които след това роботите да изпълняват. Състезание между тях в края ще определи титлата “Master of Robots”.