3 мита за дигиталния маркетинг, на които продължавате да вярвате?

Дигитален маркетинг
  • 3543 преглеждания

Добрата онлайн реклама си е изкуство, но за да създадете наистина качествен контент, то трябва да знаете няколко важни мита, към които не Ви съветваме да се придържате ако се стремите към успех.

В настоящето маркетинг експертите са загърбили това да продават агресивно продуктите си. Те разбират есенцията на своята работа като добре представено съдържание, лоялни клиенти, чиито нужди познават.

Голяма част от Маркетолозите подценяват значението на контента, като постигат бързи и задоволителни резултати, но те често се оказват нетрайни. Това кара голяма част от професионалистите да прибягнат до вече остарели идеи, които са изчерпали своята полезност или слабо биха могли да променят общия пейзаж.

 

#1: По съдържанието посрещат, по съдържанието изпращат.

Мит: Няма проблем да предлагате некачествено съдържание на вашите клиенти. Важното е да има нещо написано и ако може да е много. Това са излишни усилия – и без това никой не обръща внимание , на това което пише…

Реалност: Истината е, че доброто съдържание носи сърцето на вашите маркетинг усилия. Не количеството определя качеството на добрия контент. Лесно е да попаднеш в капана на „ повече е по-добре“, не бива да забравяме и златните правила за обема, зависещи от маркетинговите канали които сме избрали.

 

#2: SEO- то е отживелица.

Мит: За тези, които познават старите SEO тактики – прекаляването с ключови думи, както и „изумителните висококачествени“ backlinks вече не работят. Да не забравим също, че органичния трафик е безсмислен и е пълна загуба на време.

Реалност: SEO си е все така живо и е все така важно, както винаги е било. Вярно е , че търсещите машини еволюират и няма точна тактика как се стига на върха на класирането. Но така , както се променят алгоритмите, така се увеличава и възможността именно вашето ДОБРЕ написано съдържание да бъде открито. Кролерите на търсещите машини са подобрили многократно начина, по който да Ви помогнат да станете откриваеми, стига да искате. Ако вашето съдържание има стойност за потребителите, то ще бъде открито. Постарайте се да създадете уникално и богато съдържание, преди да обявите SEO за приключило.

 

#3: RIP Facebook

Мит: Младите хора изоставят социалната мрежа, заради многото реклами. Начина на таргетиране може да е в помощ на рекламодателите, но стария Facebook не е това, което беше.

Реалност: Въпреки, че започнаха да оплакват добре познатата социална мрежа , е редно да припомним , че все още е най-голямата такава в света. Може би не е най-подходящия канал за реклама за всеки бизнес, но е безспорен лидер с влиянието си.

Статистиките на маркетолозите поставят Facebook като необходим рекламен канал , който да направи бранда Ви разпознаваем. А за никого не е тайна , че голяма част от потребителите в социалната мрежа са именно младите – така, че нека не се оплакват.

 

Всичко това и още много ще научите на практическия ни курс по ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ Записвания до : 11 Ноември 2019 г.