Искате да качите нова корица на своята Facebook страница, но не сте сигурни как да изглежда? В тази статия ще разгледаме 5 интересни идеи, които да използвате за вашата Facebook корица.
Трябва ли да е лого? Трябва ли да е снимка? Трябва ли да е само текст? Нека разберем!
-
Изберете любима снимка.
Първата идея за вашата заглавна снимка във Facebook е да изберете любима снимка, която да покажете. Дали ще е ваша или продуктова снимка, зависи изцяло от Вас. Най-важното е снимката да е с добро качество и с правилни размери, за да може да изглежда красиво и всичко важно да се вижда.
-
Използвайте логото и мисията на бранда
Втората идея е просто да посочите мисията на вашия бранд, заедно с логото. Логото е отличителната черта на вашия бизнес, чрез него хората ви разпознават. Мисията, от своя страна също е много ключов елемент. Съчетани в едно - те са идеалната визия за вашата корица.
-
Рекламирайте предстоящи събития
Третата идея е да рекламирате предстоящо събитие. Например, ако предстои уебинар, конференция или друго събитие, тогава е много добър вариант да го популяризирате като го покажете на вашата корица. По този начин ще уведомите вашите потребители за предстоящото събитие и освен това, ще го промотиране на всеки, който влезе в страницата ви.
-
Покажете потребителска препоръка или оферта
Четвъртата идея за снимка на корицата във Facebook е да покажете препоръка от ваш доволен клиент. Да използвате цитат на клиента Ви и негова снимка. Когато покажете тази препоръка, тя ще бъде социално доказателство за хората, които за пръв път виждат вашия бранд.
Както знаем, социалните доказателства са много важни в днешно време. Всъщност 83% от хората се доверяват на рецензиите пред рекламите.
Ако не желаете да цитирате ваш клиент, можете да покажете на своята корица оферта за някои продукт или услуга. Например за предстоящия Черен петък, може да направите корица, на която да се показват намалените Ви продукти. Намалението винаги е добър трик, който хваща погледа на клиентите.
-
Представете членове на екипа или служители
Последната идея за Facebook корица, която ще разгледаме, е да представяте членове на вашия екип. Служителите са лицето и душата на вашата компания и е важно клиентите да ги познават. По този начин изграждате по-силна връзка с вашите потребители. Хората обичат да виждат с кого работят, по този начин има по-голям шанс да ви се доверят.
Независимо, дали сте малък бизнес, или вече разраснала се компания, такъв тип корица би повлияла позитивно на вашите потребители. Емоцията винаги е двигател за човешките действия. Корица, с усмихнати лица и ведър екип, може да предизвика нужната емоция в потребителя, която да го подтикне да стане ваш клиент.
Вашата Facebook страница, е пространство където да представите бизнеса си по най-добрия начин. Да се свържете и да общувате с вашите клиенти или с потенциални такива.
Facebook предлага много възможности да рекламирате и популяризирате вашия бизнес и несъмнено е канал, който трябва да използвате. Корицата на вашата страница е нещо като визитка, която представлява вашия бизнес. Разбира се, има още много други важни аспекти за вашето онлайн присъствие.
Ако искате да научите повече за това как да използвате социалните мрежи като канал за продажба, Ви каним на нашия курс Social Media Advertising. Очакваме Ви! Ако пък искате да се научите как да създавате дизайните на вашата корица, тогава курсът - Design Basics е точно за Вас!