Днес успешно премина ден 14 от курса по Digital Marketing. В днешната лекция, се научихме как да изграждаме и настройваме нашата FB Business Page. Нека Ви запознаем с част от лекторите, които ще Ви обучават по време на курса:
Станислав Тодоров е съосновател и маркетингов директор в Advance Academy и експерт с 15 години опит в ИТ сектора. С бакалавърска степен по Финанси, магистър по Предприемачество и по Маркетинг.
Николай Петканов, е визионер, автор и създател с над 25 години опит в маркетинга, продажбите и сферата на обучението. Той е основател и съосновател в 9 Start Up компании.
Както споменахме, днес научихме как да изградим и настроим една Facebook страница.Първата стъпка при създаването на Facebook страница е да изберете какъв тип страница искате да създадете. Има два основни вида страници: лични и бизнес страници.
Лични страници могат да бъдат създадени от всеки, който иска да публикува информация за себе си или свои приятели. Личните страници трябва да бъдат частни, така че само приятели или познати да ги виждат, докато компаниите могат да изберат да направят своята бизнес страница публична, така че да може да бъде видяна от всеки.
Страниците във Facebook идват с адаптивни шаблони, които ви позволяват да избирате от различни оформления за вашата профилна снимка, заглавна снимка, заглавно изображение, фоново изображение и др. Можете също да изберете какъв тип съдържание искате да се показва на вашата страница (напр. публикации от други хора).
След като създадете новата си Facebook страница, време е за малко маркетинг! Ще трябва да добавите съдържание като снимки или видеоклипове, свързани с вашите предложения за продукти/услуги.
Това е само малка част от нашия курс Digital Marketing Basics. Курсът има за цел да ви въведе в света на дигиталния маркетинг и да придобиете основни знания и практически умения. Курсът е разделен на ТРИ модула с обща продължителност 8 седмици.
В първата част ще се запознаете с основните концепции в маркетинга, ще разберете какви дигитални канали има днес, както и ще бъдат покрити и основни маркетинг теории и тяхното практическо приложение.
Във втората част, фокусът ще бъде социалните мрежи. Ще се запознаете отблизо с Facebook и Instagram и тяхното приложение в дигиталния маркетинг.
В последната част на курса ще разберете защо съдържанието е толкова важно. Ще научите какви видове съдържание има и как да го създавате. Курсистите преминали през безплатния курс по дигитален маркетинг ще са усвоили основни умения в сферата на дигиталния маркетинг и дейността на дигиталните маркетолози.
Защо да запишете курс по дигитален маркетинг?
Днес, дигиталният маркетинг е жизненоважен. Изглежда така, като че ли всяка фирма или бранд имат собствен уебсайт или ако не уебсайт, имат присъствие в социални мрежи или стратегия за дигитална реклама. Това прави търсенето на дигитални маркетолози още по-голяма. Безплатният курс по дигитален маркетинг е първа стъпка за всеки, който иска да се развива в тази динамична сфера или иска да развие свой бранд или бизнес.
Освен това, това може да е началото на много успешна кариера в маркетинга.
Предимства на програмата:
- Теория, практика и много примери и добри практики
- Придобиване на основни знания в областта на дигиталния маркетинг
- Изцяло онлайн – можете да гледате и слушате лекциите в удобно за вас време
- Работа с опитни ментори
Всеки курсист преминал успешно през курса по дигитален маркетинг и положил изпит по теория и практика в края на курса ще получи сертификат по образец на Advance Academy.