Дигитален маркетинг в ТРИ стъпки

Дигитален маркетинг в ТРИ стъпки
  • 4538 преглеждания

Според статистиките, дигиталният маркетинг генерира 50% повече взаимодействия с клиентите от традиционния маркетинг.

Дигиталният маркетинг е важна част от всеки бизнес, защото Ви помага да достигнете до клиентите си и да ги запознаете с вашата марка, по начин, по който традиционния просто не може.

Може би се чудите как работи дигиталния маркетинг? За това, разгледайте, трите най-често срещани форми на дигитален маркетинг:

1. Маркетинг в социалните мрежи

Социалните мрежи са най-ефективната форма на дигитален маркетинг, защото Ви позволяват да споделите историята на вашата компания с потенциални клиенти и да изградите връзка с тях. Можете също така да използвате социални мрежи за популяризиране на продукти, услуги, събития и др. Това е чудесен начин за бизнеса да взаимодейства с аудиторията си на по-лично ниво. Можете също така да използвате тези платформи, за да ангажирате съществуващи клиенти, като им задавате въпроси или им предоставяте ексклузивни оферти или купони.

2. Маркетинг на съдържанието

Маркетингът на съдържание се отнася до създаване на съдържание (публикации в блогове), което ще ангажира хората онлайн, така че да искат да купуват от Вас или да научат повече за това, което правите. Този тип съдържание трябва да е интересно и образователно, така че хората да го четат с интерес и да го споделят със свои приятели и последователи.

3. Имейл маркетинг 

Имейл маркетингът е процес на изпращане на имейли до вашите клиенти и потенциални клиенти. Не става въпрос непременно да ги накарате да купят нещо – става въпрос да ги запознаете с вашата марка и да ви помогне да изградите доверие. Имейл маркетингът е друг чудесен начин за компаниите да достигнат директно до аудиторията си и да им изпращат полезна информация, свързана с техните продукти/услуги, както и актуализации за всякакви разпродажби, които се извършват в момента (като промоции за Черен петък ).

Има много причини, поради които хората използват имейл маркетинг:

  • Да напомня на хората за техните продукти и услуги, така че да се връщат за още.
  • За да помогне на клиентите да се почувстват така, сякаш са третирани като VIP (което ги прави по-вероятно да станат постоянни клиенти).
  • Да убеди нови клиенти, че това е марката, от която трябва да купуват (което може да доведе до увеличаване на продажбите).

Защо дигиталния маркетинг е важен?

Както вече казахме,  дигиталният маркетинг е важен инструмент за всеки бизнес. Това е чудесен начин да представите марката си пред клиентите и може да ви помогне да се откроите от тълпата.

Дигиталният маркетинг е важен, защото:

  • Изгражда доверие с вашите съществуващи клиенти
  • Помага да достигнете до нови клиенти
  • Увеличава продажбите и приходите
  • Помага да изградите взаимоотношения с вашата целева аудитория

Надявам се да сме били полезни и ако сме породили интерес във Вас, Ви каним да се запишете на нашия безплатен курс по дигитален маркетинг -  Digital Marketing Basics. Курсът е подходящщ както за напълно начинаещи, така и за хора, които имат основни познания в областта. Курсът е разделен на три части. В първата част ще си говорим за основите на маркетинга, във втората част фокусът ще е върху социалните мрежи и в третата част ще си говорим за силата на съзъдражнието. 

Очакваме Ви!