Ползи и препятствия при подготовката на Black Friday кампания

Дигитален маркетинг
  • 3637 преглеждания

След конференцията, организирана от В поредица от Digital4 Varna na 3 Ноември, екипът на Advance Academy, решихме да споделим нашите впечатления. В тази статия ще Ви разкажем малко повече за темите, които обсъждахме на събитието.

Основната тема на събитието беше “Черния Петък” и цялата организация около него.Седем лектори дадоха своите насоки на участниците в конференцията, от това как да изберем подходящ хостинг план, до това какви цели сме си поставили, за своята Black Friday кампания.

Нека Ви запознаем с краткосрочните и дългосрочни ползи от това да се включите с кампания за Петък - 29 Ноември. В статията сме подготвили и няколко кратки опорни точки за това как страницата Ви да издържи на по-големия брой посетители. 

Сред преките ползи от една кампания за Черния Петък са:

  1. Продажба на включените в промоцията продукти/услуги. За предпочитане е да са повече от един.
  2. Стартиране на Коледната Кампания - все по-голяма част от потребители, започват да избират Коледни подаръци след 10 Ноември.
  3. Достигане до определена сума/бройка за кампанията.

Дългосрочните позитиви за вашия бранд биха били:

  1. Изграждане на лоялност към бранда
  2. Достигане до нови клиентски аудитории 
  3. Превръщане на новите клиенти в лоялни - ако успеете да спечелите поне една част от клиентите си с добро обслужване на поръчките им, то те ще бъдат ваши клиенти и в бъдещи кампании

За да се случи всичко това е необходимо да сте подготвили не само своята онлайн Маркетинг кампания. 

Един от основните ни съвети е да “изнесете” промоционалните си продукти или услуги в отделна - Landing Page. Уверете се, че страницата Ви ще издържи на всички посетители.

Няколко стъпки, които ще Ви гарантират плавно преминаване на Черния Петък, и възможно по-малко технически препятствия: 

  • Проверете своят хостинг план
  • Оптимизирайте SQL заявките 
  • Активирайте PHP ускорител за оптимизиране на PHP кода – като OPcache
  • Активирайте PHP 7.3 (или поне 7) 
  • Използвайте Memcached или Redis

Какво ще се случи, ако не сме се подготвили?

  • Ще изпуснете потенциалните си клиенти 
  • Ще пропуснете продажби 
  • Ще пренасочите вълната от посещения към конкурентите си и то съвсем нецеленасочено 
  • Ще обезсмислите всички усилия и ресурси, вложени в маркетинг и реклама
  • Ще подразните клиентите си, защото сайтът Ви зарежда бавно или по-лошото - изобщо не зарежда - бихте могли да го подобрите и с добрите SEO практики
  • Ще обвините хостинг компанията за бедата, преди да се замислите, че подготовката е двустранен процес 

А ако искате да научите повече за това как да пишете качествен контент, техники за SEO и създаване на кампании в Google Adwords, тайните на рекламата във Facebook, и как с телефон и няколко приложения да направим професионален и атрактивен рекламен видеоклип, то ви очакваме в курса по Дигитален Маркетинг който стартира на 11 Ноември.

Академията е най-големият и модерен ИТ учебен център в Източна България, лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение. В портфолиото са включени обучения за начинаещи и напреднали в няколко направления – Информационни технологии и Дигитален маркетинг, както и една от най-развитите STEM програми за деца от 1-ви до 12-ти клас. Вече 5 години се провеждат професионални обучения по Front End, Quality Assurance, PHP, Java, Дигитален маркетинг, както и JavaScript, .NET, React.JS и други. Специално за учениците, Advance Academy разработи авторска STEM програма за деца от 1-ви до 12-ти клас, която се провежда на няколко нива и обхваща основните езици на Уеб програмиране. Очакваме Ви!