Потребителителското време, прекарано в Интернет се увеличава всекидневно. Голяма част от бизнеса разбира това добре и се концентрира, в това да инвестира в дигитален маркетинг.

 

Направихме проучване за да Ви покажем малко статистика свързана с Видео Маркетинга. Ще се спрем на данните от последните години, както и прогнозите за идната 2020.

 

  • 83% от тези, които използват Видео реклами , казват , че им носи добър ROI; 82% Мислят, смятат , че това е ключова част от техните стратегии.

  • 73% от маркетолозите, които не използват видео реклами, не отричат че са си купили продукт след като са гледали видео за него.

  • 97% от бизнесите, които използват  т.нар. - explainer video, твърдят, че това е помогнало на потребителите им.

  • 94% смятат използването на видео за ефективно

  •  81% отчитат ръст в продажбите, след избора им да използват видео маркетинг.

  • Повече от 90% са потребителите, които гледат видео съдържание чрез телефоните си.

  • Повече от 50% от потребителите гледат видео в YouTube през мобилните си устройства;

  • Над 70% от маркетолозите, смятат използването на видео съдържание в Социалните мрежи, за успешно.

  • Средно 40 минути на ден е времето, което отделяме за да гледаме видео в YouTube ;

  • 79% от потребителите предпочитат да гледат видео вместо да четат, когато избират даден продукт или услуга.

  • Около 50% от потребители, твърдят че предпочитат да виждат повече видео съдържание през 2020 година.

  • 82% от целия уеб трафик през 2020 ще бъде в гледане на видео съдържание.

  • Повече от 70% от маркетинг експертите ще използват видео за своите онлайн рекламни кампании.

 

 

В модула по Видео Маркетинг, ще разберете как успешно да правите рекламни клипове, само с телефон, няколко безплатни приложения и много въображение - https://advanceacademy.bg/video-marketing/