Курсът за най-малките бъдещи програмисти стартира през Септември 2019. 
През изминалото време учениците учиха, докато се забавляват и играят.
В началните занятия децата се запознаха с хардуерните елементи на компютъра, като освен че разбраха за какво служи всеки от тях, с помощта на техните преподаватели разглобиха и асемблираха реален компютър.
На участниците в обучението бе предоставен самостоятелен Kano Computer Set. Те се запознаха с хардуерните елементи на Kano, като сравниха частите му с тези на реален компютър.
На Kano, малчуганите, освен че се учат да програмират, създаваха различни картинки, анимации и игри.
Учебната програма на децата включва изучаване на основни команди за програмиране, както и чертане на фигури и линии, използване на цикли, цветове, координати и позиции, както и рисуване на картини с помощта на код.

Едно от приложенията, на които малчуганите работят на собственоръчно сглобените компютри Kano, е Kano World, на което създават анимации от фигури с готови блокове от код. Сглобяването на блоковете е като редене на пъзел - за да се получи правилната анимация, всеки блок трябва да е на правилното място с правилните параметри. Децата програмират чрез логически блокове, които компютърът изпълнява.
В приложението може да се избират елементи от различни категории (животни, музика, емотикони и др.). Тези фигури могат да се въртят в различни посоки, да променят размерите и мястото си.

При всяко занятие, преди започване на самостоятелна работа, се раздават подготвени от преподавателя материали, като всички примери се обсъждат с децата. Всяко едно от тях взема участие и представя своите идеи стъпка по стъпка. Преподавателят дава насоки и създава една от анимациите на своя компютър, презентирайки пред учениците.

В STEM програмата за деца от 1 до 4 клас е заложена и работа със Scratch. Това е интерактивна платформа за визуално програмиране, която помага на децата да развият креативно и логическо мислене. Преподавателят запознава децата с всички категории, с които се създават игри и анимации. Заедно разглеждат какви са вградените елементи и фонове в платформата и се научават как да създадат нови такива, както и да добавят музикални мелодии.
Започва се с лесни анимации на Scratch, след това се преминава към създаване на игри. Децата създават различни по трудност игри , които съдържат таймер (следене продължителност на играта), нива, брой точки и други. 
В обучението си до момента малките програмисти научиха как да направят “настъпване на събитие в игра” и как да го  използват при създаване функционалност на героите в игрите.

По време на инженерния уикенд, организиран от Адванс Академи, учениците управляваха дронове и се състезаваха помежду си с тях.


В някои от занятията децата работят екипно по двойки и създават игри за двама, което допълнително развива социалните и колективните им умения.