“Академия за пари” – курс по продажби в Адванс Академи

“Академия за пари” – курс по продажби в Адванс Академи
  • 3253 преглеждания

През април 2018 г. се проведе първото обучение на Advance Academy за продажби - “Академия за пари” с водещ лектор Бойко Проданов и Искрен Русков и Георги Тодоров.

Бойко Проданов е бизнес консултант, основател на първата “Академия за Мениджъри” и лектор в редица обучения и семинари. В момента е собственик и бизнес треньор в Action Couch, консултантска фирма за ефективно управление на бизнеса. Работил с много корпоративни клиенти, като Адрес Недвижими Имоти, Явлена - Варна,  ДЗИ, UniCredit Bulbank и други. Благодарение на дългогодишния му опит в сферата на продажбите и управлението на човешки ресурси той открива своята истинска страст - да мотивира и ръководи хората, за да ги превръща в силни и успешни лидери. Той е обучил над 3000 мениджъри, търговци и ръководители и е провел над 2000 интервюта.  

След успешното приключване на първото от поредицата обучения за продажбени умения “Академия за пари” на Адванс Академи, отчитаме, че резултатите са повече от добри и очакваме с нетърпение второто издание много скоро. Благодарим на супер лекторите Бойко Проданов, Искрен Русков и Георги Тодоров, които се раздадоха докрай, както и на всички 180 вдъхновени участници в обучението “Академия за пари”. Адванс Академи планира много последващи програми. Естествено продължение на бизнес академията е програмата по основи на дигиталния маркетинг Digital Marketing Basics, където се изучават основите на бизнес планирането в контекста на дигиталният маркетинг и онлайн продажбите. Обучението е разделено на 3 модула - Marketing Basics, Social Media Basics и Content Creation с водещи лектори Станислав Тодоров, Стефани Станчева, Николай Петканов и Явор Кьосев. Ще се проведе три пъти през календарната година. Обучението по дигитален маркетинг е безплатно и свободно за всички желаещи. То е първата стъпка на всички желаещи да се развиват кариерно в дигиталния свят. По време на обучението по основи на дигиталния маркетинг ще се научим какво е естеството на маркетинга, какво е маркетинг фуния, какво е стратегията, какво е идеален клиент и още много интересни теми. 

Този курс е и подготовката за по-конкретната специализация в професионален аспект. Ако до този момент не сте взели решението в кой сектор на маркетинга искате да се развивате, то след това със сигурност ще можете да откриете по-категоричен отговор на този въпрос. 

Ето в кой сектор от маркетинга можете да се насочите:

  • Content Marketing
    Или с други думи създател на съдържание. Работата на Content Creator-а е да анализира, да следи актуалните трендове и да създава както писмено съдържание, така и концепции за визуалната част, чрез която да насочва графичните дизайнери;
  • Copywriting
    Копирайтъра или по-ясно казано - създателя на текстовото съдържание е човека, който се грижи за правилната комуникация с потребителите на уеб сайта. Уникалната визуална идентичност е от огромно значение, но със същата тежест тук идва и текстовото съдържание. Копирайтърът работи в тясна връзка с Content Creator-а и SEO специалиста;
  • SEO Marketing
    Високата конкурентност в онлайн средата вече е факт, затова и е необходимо бизнеса да се класира по-високо в очите на своите клиенти и потенциални клиенти. Тук идва и значението и нуждата от SEO (Search Engine Optimization). Специалиста по SEO има за цел да оптимизира съдържанието и качеството на уеб сайта така че той да бъде харесан от Google и класиран по най-подходящите ключови думи. Повече за това какво е SEO можете да прочетете в статията: SEO и маркетингови процеси в търсачките.
  • Social Media Marketing
    Социалните мрежи станаха неизменна част от ежедневието на хората, затова и бизнесите в наши дни е задължително вече да присъстват в тази онлайн среда и то с правилните подходи. Маркетинга в социалните мрежи е вече ключов и много достъпен начин един бизнес да контактува и взаимодейства със своята аудитория. Затова и търсенето на професионалисти в тази сфера не спира и прогнозираме, че за дълго ще продължи да е така. 
  • PPC Marketing
    Pay Per Click рекламата е още Google рекламата. Това е успешен метод за конверсии от типа покупка, попълване на формуляри и абониране за имейл бюлетини. Тук е от значение да имаш пълен контрол над Google Analytics, Google Ads и да не изпускаш от око всички актуализации на Google. 

Дай началото на своя кариерен път с нас - Advance Academy.