Какво е etsy магазин? Как да се развиеш в Етси като графичен дизайнер?

kakvo e etsy magazin grafichen dizain advance academy
  • 1697 преглеждания

Ако ти си графичен дизайнер, който иска да остави своя отпечатък на процъфтяващия онлайн пазар? Ако мечтаеш да имаш клиенти от цял свят? То Etsy магазин е твоята врата към успеха и постигане на целите. През последната година посредством Etsy пазаруват над 40 милиона потребители, а търговците в платформата са около 2 милиона. Със своя глобален обхват и всеотдайна общност Etsy предлага на графичните дизайнери ненадмината платформа за представяне на таланта им, достигане до широка аудитория и превръщане на артистичните им умения в процъфтяващ бизнес.

Независимо дали се занимавате с персонални дизайни, графичен дизайн за социални мрежи или друг вид дизайн, etsy магазина е мястото, в което ще откриете своите най-добри клиенти.

Днес ще ви разкажем повече за Етси, какво представлява тази мрежа и какво ви е необходимо, за да започнете да продавате там! А ако още не се чувствате достатъчно напреднали в графичния дизайн, днес имате възможността да подобрите своите умения с онлайн курса Graphic Design Advanced на Advance Academy.

Какво е Etsy магазин?

Etsy е платформа за e-commerce - онлайн пазар, на който физически лица и малки фирми имат възможност да продават своето творчество, винтидж предмети, дизайни, картини и още много други неща. Това е платформа, която позволява на занаятчии, художници, колекционери и творчески предприемачи да представят и продават своите продукти на световната аудитория. През последните години на този пазар намериха място графичните дизайнери и дори маркетинг специалистите.

Etsy предоставя на продавачите удобен за ползване интерфейс, чрез който те могат да създават свои собствени онлайн магазини в рамките на платформата. Собствениците на магазини могат да създават обяви за своите продукти, включително изображения, описания и информация за цените. Те могат също така да персонализират външния вид на своя магазин, за да отразяват идентичността на своята марка. Всичко това е на достъпни цени, като etsy единствено взима по няколко цента за добавяне/листване на нов продукт в магазина и определен процент, когато той се продаде.

Какво можете да продавате като графичен дизайнер в Etsy?

Етси е безграничен, има място за всякакъв вид изкуство и има клиенти за всеки магазин! 🙂 Ако все още се чудите какво можете да продавате в etsy, не се чудете повече. Отговорът е: “Всичко!” Ето няколко идеи, спрямо едни от трендовете в Etsy:

  1. Poster Art илюстрации;
  2. Дигитални картини;
  3. Лого дизайни;
  4. Шаблони за печатни материали;
  5. Сетове дизайни за публикации в социалните мрежи;
  6. SVG изображения;
  7. Иконки…

Всяка част от работата на графичния дизайнер може да се превърне в успешно продаван продукт в Etsy. Но какво още трябва да знаете?

Какво е необходимо, за да започнете своя Etsy магазин като графичен дизайнер?

Въпреки че etsy е глобална платформа и потенциалните клиенти са милиони, конкуренцията на този пазар не е за подценяване! Точно поради тази причина ти трябва да обърнеш внимание на всеки един елемент от своя Етси магазин. Днес ще ти дадем няколко основни стъпки, които да следваш, за да се развиеш възможно най-бързо!

1. Определи коя е твоята ниша и я проучи.

Кои са продуктите, които ще продаваш? Има ли търсене? Имаш ли конкуренция? Разгледай кои са най-добрите търговци и какви са техните най-продавани продукти. Направи им кратък анализ. Какви изображения използват, в какви категории добавят продуктите си, какви ключови думи пишат. Ще са ти необходими и основни познания по дигитален маркетинг, за да можеш бързо да надминеш конкуренцията в etsy.

2. Определи как ще структурираш своя магазин в Etsy.

Направи си списък с продуктите, които искаш да предлагаш. Опиши какви са техните характеристики и разновидности. Структурирай ги по категории и подготви предварително подредбата на продуктите си в etsy “витрината”. Така твоят магазин ще е планиран и ще бъде по-user friendly.

3. Брандирай своя магазин.

Знаем поговорката: “На обущаря обувките са скъсани”, но не отлагай да изградиш своя личен брандинг и визуална идентичност. Рядко хората се сещат, че липсата на брандинг в etsy може да им се отразява на печалбите, но в действителност е така. Визуалната идентичност, особено в онлайн пазар с голяма конкуренция, вдъхва много повече доверие в клиента.

4. Допълнителни умения, знания и инструменти.

За да успееш да развиеш своя etsy магазин с графични дизайни, е необходимо не само да правиш добри продукти, лога, илюстрации, но и да продаваш успешно себе си.

Едно от първите неща, които са ти необходими са основни познания по дигитален маркетинг. Какви са аудиториите, как да определяш buyer персоните, как да анализираш пазара и конкуренцията. Всичко това ще ти послужи и в Etsy магазина. С безплатния курс Digital Marketing Basics ще можеш да научиш всичко, от което се нуждаеш!

Трябва да научиш и какво са ключовите думи и как работи SEO-то. Така със сигурност ще пишеш своите продуктови описания, толкова добре, че те ще достигат органично до твоите клиенти. Можеш да научиш основите на SEO-то с курса на Advance Academy - SEO Basics.

Съществуват и много инструменти създадени специално за търговци в etsy и улесняване на техните анализи. С такива анализи ще можеш лесно да откриваш ключови думи, да анализираш конкуренцията и търсенето и още много други. Един от най-популярните инструменти е eRank.

Ако ти си графичен дизайнер, който иска да е самостоятелен търговец или фрийлансър, то etsy е една от най-добрите e-commerce мрежи, в която можеш да се развиваш.

А ако още не си надградил достатъчно своите умения в графичния дизайн, можеш да го направиш сега с онлайн курса на Advance Academy - Graphic Design Advanced. Очакваме те!