На 3 Ноември в Хотел “ Черно Море” се проведе еднодневната конференция “Digital4Varna”. Седем лектора предадоха своите практически насоки и представиха своите Case Studies, показващи успешните стратегии при планиране на кампания за Black Friday.
Все повече компании успяват да развият своите маркетингови програми по начин, който им носи значителни приходи от “последният петък на Ноември”.
Един от лекторите на Advance Academy - Неви Коева, даде своите съвети за успешна имейл маркетинг кампания за Black Friday.
В няколко кратки статии, в следващите дни, ще Ви дадем полезни насоки как да планирате успешна кампания за набиращия все по-голяма популярност ден.
Първата от тях включва 17 съвета за имейл маркетинг за Черен петък, които да приложите още тази седмица:
-
Обявете предварително оферти, дати, продукти - Съгласно National Retail Federation 60% от клиентите започват покупките за празниците след 10 Ноември;
-
Персонализирайте имейлите си съгласно разглежданите продукти;
-
Помислете за заглавията предварително - 35% от читателите отварят имейлите ако им допадне заглавието;
-
Използвайте емотиконки в заглавието - има 40% вероятност да попаднете в спам, но ако ги редуцирате до 3 броя, най-вероятно няма да се случи
-
Дайте на ВИП клиентите (вашите лоялни клиенти) предварителен достъп до офертите;
-
Обърнете внимание на призивите за действие - Използвайте бутони като - “ Купи сега” ; “Грабни последните бройки “ ; “Вземи сега”
-
Ръководство за избор на подаръци - Изберете артикули, коитo можете да изпратите като подарък на потребители направили покупка над определена стойност; малките и неочаквани жестове се приемат много позитивно.
-
Изчистете имейл списъка си - Не изпращайте оферта хора, които нямат интерес или са слабо ангажирани, така или иначе има голяма вероятност да попаднете в техния спам.
-
Сегментирайте детайлно: На база пол, интереси, дали вече са били ваши клиенти, последни видове покупки и т.н.
-
Тествайте преди това : Къде попадат писмата в “Inbox, Promotion, Spam?” , “Как се вижда заглавието и прехедъра? “; “Как се вижда заглавието на мобилно устройство? “ ; “Как се вижда имейла, ако не се отворят изображенията?”
-
Пуснете игра преди това - Чудесен начин да увеличите имейл списъка си за кратко време;
-
Използвайте код за отстъпка - 93% от потребителите казват, че биха използвали код , получен на мейла си. Стремете се кода да е лесен за изписване.
-
Работете с вашите получатели: Тези, които са отворили, но не са кликнали и тези , които не са отворили изобщо. Изпращайте им напомнящ имейл малко по-късно;
-
Изберете най-доброто време : Анализирайте данни от предходни години ако има такива, или използвайте предходна статистика по часове.
-
Дайте възможност и на закъснелите - Изпратете допълнителен имейл няколко часа след промоцията с възможност да се включат;
-
Оптимизирайте дизайна на имейлите си за мобилно устройство
-
Оптимизирайте имейлите за забравените колички - Често , клиентите не финализират покупката си. Напомнете им за себе си.
Следете и другите ни статии с полезни съвети по темата.
Желаем успех на всички в планираните кампании за Black Friday.
Очакват Ви много полезни знания за изготвяне на оптимални онлайн рекламни кампании.
А ако искате да научите повече за това как да пишете качествен контент, техники за SEO и създаване на кампании в Google Adwords, тайните на рекламата във Facebook и как с телефон и няколко приложения да направим професионален и атрактивен рекламен видеоклип, то ви очакваме в курса по Дигитален Маркетинг който стартира на 11 Ноември.