Трета част: 20 креативни идеи как да използвате Instagram за бизнеса си

20 креативни идеи за Instagram на вашия бизнес
  • 8389 преглеждания

Продължаваме  с поредицата 20 креативни идеи как да използвате Instagram за бизнеса си. В тази статия ще споделим останала част от триковете, които ще ви помогнат да използвате Instagram за вашия бизнес. 

11.Публикувайте кратки видеа
Публикуването на видеоклипове в Instagram е идеален начин да покажете уникалния стил на вашата марка. Докато някои публикации трябва да са промоционални, няма проблем да правите други само за развлекателни цели. Един от начините, по които можете да смесвате съдържанието си, е като използвате Instagram Stories или функцията Live.
Видеата могат да бъдат много по-успешни от обичайните снимки, които качвате. Правете кратки, но много ефектни видеа, които ще предизвикат у последователите Ви  “Уау” - ефект и с удоволствие ще шернат в собственото си Story.

12.Качвайте видеа със звук
Независимо дали качвате Ваше послание, участие, обръщение или реклама - направете го със звук. Така ще достигнете до още едно от сетивата на Вашите потенциални потребители. Може да направите и рекламно съдържание като slideshow, с някоя подходяща песен за фон.

13.Постове тип - Quotes
Публикациите с цитати са ефективни и убедителни, защото хората са привлечени от кратко, но смислено, подходящо, проницателно и ангажиращо съдържание. Освен това има толкова много неща, които можете да правите с тях! Не забравяйте, че социалните медии не са създадени, за да рекламират търговците, а като начин за свързване с другите. И цитатите помагат за това.
Мотивационните постове са много разпространени последно време. Използвайте тази тенденция за да създадете цитат, с който клиентите ще отличават бранда Ви или просто за да им създадете настроение. А положителните емоции карат хората да Ви помнят :)

14.Промотирайте продуктите си
Тук имаме предвид да качвате Instagram Story с промоции, отстъпки, разпродажби или актуални оферти. Не забравяйте да напомните и на потенциалните си клиенти до кога могат да се възползват от тях. Често промоциите са най-привлекателни за тези, които не са се запознали с качествата на вашия продукт. 

15. Включете успешни истории и доволни клиенти в Story-тата си.
Независимо какво продавате или предлагате, едва ли има по-убедителна маркетинг стратегия от т.н. Social proof . Това може да направи чудеса с реномето Ви. Говорете за успешните истории на вашите клиенти или споделяйте тяхните положителни отзиви ако са съгласни. Много по-лесно е да спечелите потребителското доверие, когато покажете, колко щастливи биха били от това да изберат вашия бранд.

Ако искате да прочетете първите две части на поредицата 20 креативни идеи как да използвате Instagram, можете да ги прочетете на следните линкове:

Ако искате да научите повече за това как да използвате Instagram за вашия бизнес, може да го направите като се присъедините към безплатни курс Digital Marketing Basics. 
За по-напредналите от вас, сме приготвили курс - Social Media Advertising. В него обръщаме специално внимание на социалните мрежи Facebook и Instagram.
Социалните мрежи предлагат голям набор от инструменти и услуги, чрез които маркетинг специалистите, лесно и бързо могат да открият и таргетират тяхната целева аудитория. Именно за това сме подготвили тези два курса, за да ви научим как най-добре да използвате социалните мрежи за да промотирате и развивате своя бизнес.