Втора част: 20 креативни идеи как да използвате Instagram за бизнеса си

Kак да използвате Instagram за бизнеса си
  • 3913 преглеждания

Продължението ...

 

11.Публикувайте кратки видеа

Кратките видеа могат да бъдат много по-успешни от обичайните снимки, които качвате.

Правете кратки, но много ефектни видеа, които ще предизвикат у последователите Ви  “Уау” - ефект и с удоволствие ще шернат в собственото си Story.

 

12.Качвайте видеа със звук

Независимо дали качвате Ваше послание, участие, обръщение или реклама - направете го със звук. Така ще достигнете до още едно от сетивата на Вашите потенциални потребители. Може да направите и рекламно съдържание като slide show, с някоя подходяща песен за фон.

 

13.Постове тип - Quotes

Платформите за социални медии са идеалното място за цитати
Тъй като социалните платформи имат за цел да събират хората, вашите фенове желаят съдържание, което е вдъхновяващо, информативно, образователно, позитивно, обнадеждаващо, забавно и хумористично.

Нека си признаем: има много негативизъм, който си проправя път в социалните медии. Хората искат съдържание, което ги кара да се чувстват по-добре. Те прекарват време в социалните медии, за да се свържат с техните приятели. Така че цитатите допринасят за дискусията по положителен, продуктивен начин.

Мотивационните цитатс са много разпространени последно време. Използвайте тази тенденция за да създадете цитат, с който клиентите ще отличават бранда Ви или просто за да им създадете настроение. А положителните емоции карат хората да Ви помнят :)

 

14.Промотирайте продуктите си

Тук имаме предвид да качвате Instagram Story  с  промоции, отстъпки, разпродажби или актуални оферти. Не забравяйте да напомните и на потенциалните си клиенти до кога могат да се възползват от тях. Често промоциите са най-привлекателни за тези, които не са се запознали с качествата на вашия продукт.

 

15. Включете успешни истории и доволни клиенти в Story-тата си.

Понякога е трудно да покажете с какво вашият бизнес се различава от конкуренцията. Разбира се, можете да го директно, но когато ваш клиент гарантира, че това е вярно, това е много по-силно социално доказателство и по този начин, разсейвате всички съмнения. Доволните клиенти са най-добрата реклама за вашия бизнес. Чрез своите истории те ще свършат страхотна работа, като разкажат по какъв начин вашия продукт/услуга им е помогнал. Това ще насърчи други потенциални клиенти, които все още не са пазарували от Вас и се колебаят по някаква причина, да действат.

Независимо какво продавате или предлагате, едва ли има по-убедителна маркетинг стратегия от т.н. Social proof . Това може да направи чудеса с реномето Ви. Говорете за успешните истории на вашите клиенти или споделяйте тяхните положителни отзиви ако са съгласни. Много по-лесно е да спечелите потребителското доверие, когато покажете, колко щастливи биха били от това да изберат вашия бранд.

Това беше втора част от нашата рубрика. Надяваме се да Ви е харесала. Останалите креативни идеи за това как да използвате Instagram за бизнеса си може да разгледате тук: 
 

 

За всички от Вас, които искат да научат за Instagram и как да го приложим за бизнеса от един от нашите лектори практици, то това е модул Facebook & Instagram от курса по Дигитален маркетинг Facebook Marketing