Необходимо ли е да използваме Instagram за своя бизнес?
Определено, да! Независимо в коя индустрия сте, Instagram е един от най-важните канали за връзка с клиентите Ви. Тази платформа се очертава като една от най-значимите социални мрежи в маркетинга.
Вече повече от 1000 милиона души са активни потребители в Instagram, има над осем милиона регистрирани фирми, които вече имат акаунти. Всеки ден, в Instagram има около 500 милиона активни потребители. Освен това, хората прекарват средно по 4 часа на ден в Instagram. Това е само малка част от причините да започнете да развивате своя бизнес Instagram профил.
В 4 кратки статии, ще Ви представим по какъв начин да използвате Instagram Stories за да рекламирате успешно присъствието на бранда си в онлайн пространството.
Какво е Instagram Story?
Instagram Story е функция в приложението, която позволява на потребителите да споделят краткотрайно съдържание, достъпно за 24 часа. Това е наистина могъщ инструмент, който може да Ви донесе много последователи, ангажирана аудитория, и дори да повиши мнението на клиентите Ви.
В тази статия ще разгледаме интересни идеи, които ще Ви помогнат да подобрите сторитата си в Instagram и да рекламирате бизнеса си.
1.Създавайте Анкети и задавайте Въпроси
Използвайки функциите Poll и Question по изключително добър и лесен начин може да получите отговор от клиентите си какви нужди имат или просто да ви дадат обратна връзка. Може да включите Poll и Question като игра или просто да направите потребителите си част от Вашето ежедневие, давайки им възможност да участват дейно във вземането на някакво решение. В бъдеще те ще са по-склонни да взаимодействат с публикациите Ви. Това си е чиста психология.
2.Насърчавайте последователите си да включат известията при нов Post или Story.
Алгоритъмът на Instagram е доста различен от 2017 г. Преди това всички виждаха публикации в хронологичен ред на публикуването им в Instagram Feed, но сега логиката е много по-сложна. Насърчавайки последователите си да включат известия, за да се уверите, че няма да пропуснат нищо от Вас.
3.Прибавете локация
Няма да повярвате колко ефективно може да е това, когато качвате Story. Прибавянето на локация, прави по-лесно откриването Ви. Абсолютен факт е, че това просто действие може да увеличи преглеждането на сторито Ви в Instagram няколко пъти и да Ви донесе нови последователи. Затова слагайте location, където и когато можете.
4.Включете някаква кауза или социална тема
Когато говорите или включите в Story съдържанието си някаква кауза, важен социален проблем или тема вие се свързвате с потребите ли си на едно по-различно и дълбоко ниво. Това е особено полезно ако е обществена тема, за която хората обичат да говорят и да се включват в дискусии. Съветът ни е от време на време да се включвате с определена социална тематика за да спечелите сърцето на последователите си.
5.Използвайте стикери
Стикери. Дори и да не ви се вярва тези картинки правят чудеса с потребителското внимание. Всеки път, когато настроението и темата на Instagram story-то Ви позволява, не се колебайте да използвате стикери. Можете дори да проектирате свои собствени с помощта на програми като Canva и след това да ги използвате във вашия бизнес профил. Това ще помогне на марката ви да има нещо уникално и ще я направи различна от всички други Story-та, които вашите последователи гледат.
В тази статия разгледахме само първите 5 съвета за успешно Instagram Story. Останалите креативни идеи, очаквайте съвсем скоро!
Ако искате да получите повече информация за това как успешно да използвате социалните мржи за вашия бизнес, може да се включите в безплатния онлайн курс на Аdvance Academy - Digital Marketing Basics.
А, ако вече имате основни понзнания по темата, Ви каним на курсът ни за напреднали - Social Media Advertising.
Останалите креативни идеи може да прочетете на следните линкове: