Продължението ...
16.Инстаграм е прекрасно място за най-креативните професии
Ако се занимавате с анимация, графичен дизайн, фотография или дори правите татуировки, то може да превърнете вашите Instagram Stories в дигитално портфолио. Ако сте творец и кандидатствате за работа, със сигурност още преди интервюто хората преглеждащи вашата кандидатура ще проверят и присъствието ви във социалните мрежи. Не затваряйте творбите си, а ги презентирайте по вдъхновяващ начин. Това със сигурност впечатлява.
Красивите картини ще са своеобразна галерия на вашата работа, което освен всичко ще Ви спести и необходимостта от това да препращате последователите си към външни сайтове.
Друга позитивна страна да споделяте вашите дизайни, картини, видеа е това, че клиентите сами ще ви намират. Правилното позициониране в Инстаграм се отразява и на клиентското мислене и доверие към вас.
17. Понякога постовете трябва да са кратки
Не е нужно да прекалявате в “украсяването” на постовете си всеки път, когато публикувате нещо в Instagram Story. В действителност, опростяването на съдържанието може да работи още по-добре. Ако трябва да публикувате кратко съобщение или да направите обява, не е задължително да правите цял видеоклип за това. Просто използвайте някой от фоновете на Instagram Stories и напишете съобщението си върху него.
Всичко това зависи и от времето в което споделяте вашето съдържание. Опитайте се да се поставите в обувките на вашата аудитория, кога тя преглежда набързо актуалното в социалните мрежи и кога гледа продължително с интерес и внимание.
18. Видео или реклама с инфлуенсър
За никой не е тайна влиянието на Инфлуенсърите през последните години. Това почти се превърна в професия. Ако бизнесът Ви позволява използвайте това. Повече от модно е да ходим на места, да носим дрехи или да използваме козметика, които следваните от нас Instagram звезди промотират. Може да се свържете, с някои от тях и да попитате при какви условия биха рекламирали за Вас. Поискайте и реална статистика за последователите им и демографските данни, които могат да Ви предоставят за тях.
За да проучите тяхната аудитория и активност на профила може да използвате редица безплатни инструменти за анализ. Пример за такъв е Favikon.com. От него можете да извадите демографски анализ на аудиторията, активност, импресии и engagement.
19. Наложете Ваши # - Таговете си
Това е една доста трудна задача, но си заслужават усилията. Ако имате кратък, оригинален слоган или следвате някаква тенденция с хаш-тагове, които отличават бизнеса Ви, не се колебайте да ги използвате и в Сторитата си . Целта е клиентите Ви започнат да ги използват в техните постове или сторита, така ще можете и по-лесно да достигнете до тях. Обмислете хаштага да има някаква връзка и с никнейма ви в социалната мрежа, за да бъде още по-персонален и разпознаваем.
20. Не забравяйте за бизнеса си, когато сте в почивка
Може да качвате красиви гледки, на които никой не би останал безразличен и със сигурност би видял сторито Ви. Просто не забравяйте да отбележете бранда си, или да напишете забавен пост за това, че независимо от коктейлите на плажа сте на разположение на Вашите клиенти.
И за финал нека кажем, че всеки бизнес, както и предпочитанията на неговите клиенти са много индивидуални, но използвайки тези съвети, ще може да създадете сторита, които биха ангажирали последователите Ви с наистина интересно и различно съдържание.
Останалите креативни идеи може да прочетете на следните линкове
- 20 креативни идеи как да използвате Instagram за бизнеса си
- 20 креативни идеи как да използвате Instagram за бизнеса си - Част 2
- 20 креативни идеи как да използвате Instagram за бизнеса си – Част 3
За всички Вас, които искат да научат за Instagram и как да го прилaгате за бизнеса, то това е модул Social Media Basics от безплатния онлайн курс на Адванс Академи по основи на дигиталния маркетинг -Digital Marketing Basics. А след него предстои и курса за напреднали -Social Media Advertising.