Все по-често и ефективно социалните мрежи се използват не само като лични платформи за споделяне на емоции, събития, снимки, а и като канал за успешна реклама.

В 4 кратки статии, ще Ви представим по какъв начин да използвате Instagram Stories за да рекламирате успешно присъствието на бранда си в онлайн пространството.

Instagram Story е наистина могъщ инструмент, който може да Ви донесе много последователи, ангажирана аудитория, и дори да повиши мнението на клиентите Ви.

Ето и 20 идеи  как да подобрите сторитата си в Instagram и рекламирате бизнеса си.

 

1.Създавайте Анкети и задавайте Въпроси 

Използвайки функциите Poll и Question по изключително добър и лесен начин може да получите отговор от клиентите си какви нужди имат или просто да ви дадат обратна връзка. Може да включите Poll и Question като игра или просто да направите потребителите си част от Вашето ежедневие, давайки им възможност да участват дейно във вземането на някакво решение. В бъдеще те ще са по-склонни да взаимодействат с публикациите Ви. Това си е чиста психология.

 

2.Насърчавайте последователите си да включат известията при нов Post или Story.

Алгоритъмът на Instagram е доста различен от 2017 г. Преди това всички виждаха публикации в хронологичен ред на публикуването им в Instagram Feed, но сега логиката е много по-сложна. Насърчавайки последователите си да включат известия, за да се уверите, че няма да пропуснат нищо от Вас.

 

3.Прибавете локация

Няма да повярвате колко ефективно може да е това, когато качвате Story. Прибавянето на локация, прави по-лесно откриването Ви. Абсолютен факт е, че това просто действие може да увеличи преглеждането на сторито Ви в Instagram  няколко пъти и да Ви донесе нови последователи. Затова слагайте location, където и когато можете.

 

4.Включете някаква кауза или социална тема

Когато говорите или включите в Story съдържанието си някаква кауза, важен социален проблем или тема вие се свързвате с потребите ли си на едно по-различно и дълбоко ниво. Това е особено полезно ако е обществена тема, за която хората обичат да говорят и да се включват в дискусии. Съветът ни е от  време на време да се включвате с определена социална тематика за да спечелите сърцето на последователите си.

 

5.Използвайте стикери

Стикери. Дори и да не ви се вярва тези картинки правят чудеса с потребителското внимание. Всеки път, когато настроението и темата на Instagram story-то Ви позволява, не се колебайте да използвате стикери. Можете дори да проектирате свои собствени с помощта на програми като Canva и след това да ги използвате във вашия бизнес профил. Това ще помогне на марката ви да има нещо уникално и ще я  направи различна от всички други Story-та, които вашите последователи гледат.

Останалите креативни идеи очаквайте скоро!

А ако искате да получите повече информация за приложението на Istagram за вашият бизнес може да направите своето за писваме за модул Facebook&Insagram, който предстои съвсем скоро https://advanceacademy.bg/facebook-marketing/